Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Australie

• AJ

hallo,

even een vraagje aan mensen die vaker naar het buitenland gaan om te fietsen.

ik ben van plan om de WK te gaan fietsen, maar nu vraag ik me af, hie neem ik mijn fiets(en) en crosskleding mee?

kan iemand mij hier meer informatie over geven? eventuele prijzen.

alle informatie is welkom.

alvast bedankt.

AJ

• Jake

Bij boeken aangeven dat je voor wedstrijd reist en vragen om extra Kilo's om mee te mogen nemen omdat er een fiets mee moet.

Dan mag je over het algemeen 10Kg meer meenemen zonder dat je bij inchecken extra moet bij betalen.

Fiets en bijv. crosspak kun je vervoeren in een bikebox(koffer).

Vraag Jan Schipper even, die heeft wat ik weet de afgelopen jaren af en toe wat

bikeboxen verkocht. Misschien heeft hij er nog.

Groeten,

Jake

• Arjan Grooters

Ik weet dat het merk DK bicycles een golftas heeft gemaakt waarin je je bmx mee kan nemen in het vliegtuig. Bijna alle vliegmaatschappijen laten je namelijk een gratis golftas meenemen :-)

2xdbikez.com is volgens mij DK dealer..

Misschien heb je er wat aan.

Groet,

Arjan

• Rene

Hey Auke,

Leuk dat je naar Australie gaat….

Via Dance-Comp bike bag bestellen (soort hoes) , dan doe je je fiets in een doos (haal je bij een Berlicumse fietsenboer)…en die doos doe je in de Dans-Comp. hoes.

Kost een stuk minder dan een bike-bag…

RW.