Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rocked-sucked Kortrijk

• roger

Mijn mening over Kortrijk

Rocked:

Het was droog

Mooi hotel (bedankt Rene W)

Sucked:

-Vrijdags aanmelden een dik uur in de rij gestaan

-Zaterdags in de kou voor een gesloten deur gestaan

-Wedstrijd verloop finales begonnen pas om 20.30, best vervelend als je kleine kinderen bij je hebt

-Zeer slechte ventilatie , erg veel stof in de lucht

-Mijn beurs leeg gehaald terwijl ik aan het fietsen was

- Slechte baan maar dat is voor iedereen hetzelfde

Al met al een klote weekend, organisatie jullie moeten je schamen !!!

Voor mijn geen Kortrijk meer…..

• roger

Rocked:

- de startheuvel van Bensinkroger schreef:

>

> Mijn mening over Kortrijk

>

> Rocked:

> Het was droog

> Mooi hotel (bedankt Rene W)

>

> Sucked:

> -Vrijdags aanmelden een dik uur in de rij gestaan

> -Zaterdags in de kou voor een gesloten deur gestaan

> -Wedstrijd verloop finales begonnen pas om 20.30, best

> vervelend als je kleine kinderen bij je hebt

> -Zeer slechte ventilatie , erg veel stof in de lucht

> -Mijn beurs leeg gehaald terwijl ik aan het fietsen was

> - Slechte baan maar dat is voor iedereen hetzelfde

>

> Al met al een klote weekend, organisatie jullie moeten je

> schamen !!!

> Voor mijn geen Kortrijk meer…..

• Fam. van Groningen

Blijkt maar weer dat er meer voor nodig is dan een hal en een paar ton klei en zand voor een goede indoor, deze organisatie (is niet de goede benaming) kon de druk en hoeveelheid rijders dus duidelijk niet aan.

Bij een clubwedstrijd worden b.v. de lijsten op een bord of plank gemonteerd, ergens duidelijk en waar genoeg ruimte is opgehangen en dan is het al dringen.

Lange wachttijden tussen de manches zonder redelijke info: wat waneer en waarom, was maar één van de ergenissen. de geluids installatie was bagger dus had de speaker ondanks zijn moeite om info te geven vaak geen effect.

Er was voorinschrijving dus wist de organisatie hoeveel rijders er zouden komen, ook al hadden de fransen zich misschien in de verkeerde klasse ingeschreven dan nog met 1 persoon voor de challenge klasse (500 rijders) en 1 voor de elite (25 rijders)? achter de inschrijving is om problemen vragen.

Slechte sanitair in de Xpo hal zullen we het maar niet hebben.

Ventilatie in de BMX hal is er wel maar werdt om onduidelijke reden niet gebruikt alleen de zij roosters waren open niet de dakkappen (misschien om energie te besparen? was daarom de verwarming aan 'smorgens?) daardoor was het stof en CO erg hoog in de hal waardoor er veel mensen last haden met ademhalen.

De baan was zoals gebruikelijk bij een indoor op diverse punten zacht dus harkte de organisatie de boel hier en daar nog maar eens los?

En zo kan ik nog wel even door gaan…..

Jammer dat de organisatie van vorige jaren blijkbaar niks geleerd had….

Viel wel op dat ik op zondag Henk Tessemaker en Albert Bensink opeens een veel actievere rol zag spelen en het hier en daar toch weer beter liep langs en op de baan.

Waarschijnlijk zal dit dan ook de laatste keer zijn dat we naar zijn Kortrijk gegaan om te rijden hoewel over het algemeen de sfeer onder de nederlandse delegatie goed was…

• Geoffrey

even voor de duidelijkheid.

wij waren daar om het starthek te plaatsen en verder niks, maar zoals elk jaar blijkt dat de organisatie vergeet mensen te vragen om te helpen.

dat je zegt dat henk en albert zondag actief werden klopt niet helemaal,

die liepen al vanaf vrijdag samen met de rest dingen op te vangen die in belgië blijkbaar op de wedstrijddag zelf worden geregeld(of helemaal niet).

en de baan los harken doe je zodat de bovenlaag kan drogen en de rest van het vocht er ook uit kan, als je dat dicht laat krijg je helemaal een moeras.

• Eppo300

hey tessemaker.

nog een nff licentie gekregen haha

Er zijn nu eenmaal mensen die overal commentaar op hebben maar zelf nergens verstand van hebben.

Waar blijft Dr Paul met zijn visie

• drpaul

Als je ergens niet geweest bent (en geen live tv-beelden gezien hebt ), kun je geen commentaar leveren, vandaar de stilte……….

• frank smets

hier toch ook even een stelling vanuit Belgie, ik als organisator van ronde 9 & 10 van het EK 2009 in Dessel ga volledig akkoord met alles wat hier is aangehaald en ik verzeker jullie dat het er in Dessel niet op zijn Belgisch aan toe zal gaan, dat is een belofte die ik me 10 jaar geleden al gedaan heb om alles wat we in Dessel doen beter te doen en mensen die mij en de club BMX 2000 Dessel kennen zullen dat zeker niet tegenspreken, mijn enige grote voorbeeld blijft nog altijd de ECC in Slagharen van jaren terug met mijn goede vriend Gerrit Does aan het roer.

Wi hebben speciaal voor Kortrijk een groot spandoek laten maken dat jullie misschien wel zien hangen hebben en tal van flyers uitgedeeld voor de promotie van onze wedstrijd, maar dit is meer anti reclame geweest dan reclame en dat is jammer.

Ik denk dat de fout een beetje overal lag, de organisator is niet iemand uit het BMX milieu en hardleers, ik zelf had hem al gewaarschuwd voor de aanleg van de baan, maar zoals gezegd, deze was voor iedereen hetzelfde en uiteindelijk was het op zondag nog best aangenaam om naar te kijken zonder zware valpartijen.

hetzelfde met de organisatie rondom de baan, dat was gewoon slecht, daar zijn geen andere woorden voor, er zijn mensen van Dessel die nog bijgesprongen hebben om alles een beetje beter te laten verlopen maar dit was al te laat natuurlijk. en dan zijn er zaken die je niet in de hand hebt zoals de fout ingeschreven rijders en een zoek geraakte file in de pc, iedereen maakt tenslotte fouten, op zondag ging het vrij vlot, enkel het startuur was twee uur te laat, had 10.00 uur moeten zijn ipv 12.00 uur.

laat ons hopen dat de organisator voor de volgend editie beroep doet op mensen met verstand van BMX ( en die zijn er in belgie ook ) , zowel op als langs de baan en dan is er iets moois van te maken, kijk naar de acommedatie, zelfs met vuile toiletten ( wat ook in Nederland wel voorkomt ) nog altijd een zeer mooie locatie om een bmx indoor te doen.

als iedereen alleen maar keihard loopt te roepen wat slecht is zullen er nooit geen deftige indoors bijkomen in de lage landen en zullen we het de komende jaren misschien enkel met Zwolle moeten doen en dat zou jammer zijn.

Hopelijk zien we jullie allemaal in Dessel op 30/31 mei waar de lijsten trouwens gemaakt worden door de UEC commissie en ik weet zeker na al de arbeid en geld dat we er al ingestoken hebben dat deze rubriek er de dag na Dessel anders zal uitzien :)

Frank Smets

• Zweef

He Frank,

Om Dessel maken we ons zeker geen zorgen

En aan die afspraak van 10 jaar geleden houden we je ook(waren het er geen 12)(EK 97)

Een spandoek en flyers kan toch geen antie relame zijn!!

Volgens mij ben je er dan nu al volop mee bezig.

We zullen het zien en sucses er.

gr. Zweef