Bmx club van Zolder heeft haar kandidatuur ingediend voor de organisatie van het WK BMX in zolder.
www.bmxworld.be
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEhm, Rene…. Volgens mij loop je op de zaken vooruit. Engeland is inderdaad een kandidaat, maar zelf denken ze dat ze van de WK verzekerd zijn ivm de OS en dat in 2008 de WK in China was.
Maar er is nog geen besluit genomen door de UCI, dus niet te vroeg juichen voor Engeland. Dan heeft Zolder absoluut de voorkeur boven Birmingham wat mij betreft, hoeven we het Kanaal niet over.
Oja….
hmmmmm,
denk dat Zolder net ietje meer te bieden heeft dan winsschoten enz., zij hebben alle acomodatie en ervaring voor WK's te organiseren aanwezig en genoeg ruimte om een extra nieuwe baan te leggen voor het WK, vergeet niet dat zij reeds 2 x het WK op de weg en 2 x het WK cyclocross georganiseerd hebben, neem daarbij nog wedstrijden zoals de motorcross der naties, wereldbekers veldrijden, champcar en DTM wedstrijden, zij weten dus meer dan wie ook hoe je een groots evenement moet organiseren, ook BMX zal hun wel lukken en als je weet dat ze pas verkozen zijn door UCI als beste wereldbeker organisatie veldrijden van dit seizoen, dan zal UCI daar zeker wel rekening mee houden denk ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?