Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMX zolder kandidaat WK 2012

• Pieter

Bmx club van Zolder heeft haar kandidatuur ingediend voor de organisatie van het WK BMX in zolder.

www.bmxworld.be

• Rene

2012 wordt Birmingham…is in Engeland in het jaar van de O.S

Oja….

• drpaul

Ehm, Rene…. Volgens mij loop je op de zaken vooruit. Engeland is inderdaad een kandidaat, maar zelf denken ze dat ze van de WK verzekerd zijn ivm de OS en dat in 2008 de WK in China was.

Maar er is nog geen besluit genomen door de UCI, dus niet te vroeg juichen voor Engeland. Dan heeft Zolder absoluut de voorkeur boven Birmingham wat mij betreft, hoeven we het Kanaal niet over.

Oja….

• Rene

Ok, duidelijk Paul…

Maar dan kunnenw ij Winscvhoten of Ommen ook voordragen…

En andere landen hebben vast ook wel opties…

Zo gezegd, het is nog vroeggg..

Greetz.

• frank smets

hmmmmm,

denk dat Zolder net ietje meer te bieden heeft dan winsschoten enz., zij hebben alle acomodatie en ervaring voor WK's te organiseren aanwezig en genoeg ruimte om een extra nieuwe baan te leggen voor het WK, vergeet niet dat zij reeds 2 x het WK op de weg en 2 x het WK cyclocross georganiseerd hebben, neem daarbij nog wedstrijden zoals de motorcross der naties, wereldbekers veldrijden, champcar en DTM wedstrijden, zij weten dus meer dan wie ook hoe je een groots evenement moet organiseren, ook BMX zal hun wel lukken en als je weet dat ze pas verkozen zijn door UCI als beste wereldbeker organisatie veldrijden van dit seizoen, dan zal UCI daar zeker wel rekening mee houden denk ik.

• maarten

In Belgie een WK bmx

Lijkt me wel wat

weet zelf niet of Belgie vroeger een WK BMX heeft georganiseerd

Is mischien wel een idee ook goed voor RECLAME om mensen deze sport eens te benaderen.

in iedergeval 2012 IS nog een HEEEL eind weg

dus ..VAN TIJD KOMT RAAD.

Grt.M

• peterbmx

geef nou gewoon s toe dat je er weer volledig naast zat in plaats van zo achterlijk te reageren, Zeurpiet!

• Rene

Ik zat ernaast Peterbmx….

Ik reageer trouwens niet achterlijk, ik heb het van Jomanda…. …

Afijn, we zien het in 2012 wel maar `mind my words` tegen die tijd.

Bedankt!

• peterbmx

Misschien krijg je gelijk, maar Zolder vergelijken met Winschoten of Ommen is van de zotte. Je weet gewoon niet alles …

• bmx_grover

of rotterdam dus….. ahoy erg mooie locatie voor zo'n evenement.