Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

A.s Zondag vrij trainen bij FCCApeldoorn

• FccApeldoorn.nl

A.s Zondag kan je in Apeldoorn trainen.

Dit betreft een vrije training.

Er kan alléén worden deelgenomen aan de trainig op vertoon van KNWU / NFF licentie.

Ook moet daar het bijbehorende nummerbord zijn geplaatst op de fiets.

Voor tijden en evt kosten kijk op www.FccApeldoorn.nl

LET OP ALLÉÉN OP ZONDAGMIDDAG VRIJE TRAINING

• Gub

Zondag is er ak in Ommen

• hetty hissink

ja dat is bekend, alleen zijn er voor de NFF nog geen wedstrijd die dag,

• lamber

regio 1 berlicum nff zuid begint om 11 uur

• Rene

Halllllooooo…

Berlicum ligt in Zuid Lamber…Hetty praat over Apeldoorn en daar hoef jij voorlopig geen regio te fietsen als je lid blijft in Geldermalsen…

Jammer om al die posts te moeten lezen en er dan achter te komen dat het allemaal trash is.

Hetty is secretariaat van Apeldoorn en ik mag aannemen dat er heus wel over nagedacht wordt als ze de baan toegankelijk maken voor niet-leden…

Gegroet.

• Gub

NFF rijders mogen ook meedoen met de A.K. in ommen met een dagkaart de training begint om 09:15

• william

waarom vrije training in apeldoorn terwijl er in je eigen afdeling ook een ak wordt gehouden.

• hetty hissink

wij zijn een knwu en een nff vereniging, onze rijders rijden niet allemaal ak's.

ook zijn wij voor onze leden in de maand januari en februari dicht geweest voor trainingen ivm het weer. mogen wij wat terug doen voor onze leden en trainingsleden???? of mag dat niet

• drpaul

Het is dat ik dienst heb, Hetty, anders was ik er wel. Groot gelijk!! Rijders kunnen zelf bepalen (of de ouders als ze te jong zijn) waar ze heen gaan. Deiegene die een wedstrijd wil fietsen gaat gewoon naar Ommen, of Tegelen, of weet ik waar.

Groeten, Paul.