Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waterjumpen

• Harry & Nellie

Onderstaand bericht kwam binnen via de site van Fcc de Spartanen te Zevenhuizen, wij wonen niet echt in de buurt.(er is namelijk nog een Zevenhuizen) Misschien andere lezers van dit forum wel.

Wij zijn bezig met de bouw van een Waterjump. De Waterjump is een schans van ongeveer 8 meter hoog waar je ook met BMX af kan om tricks te oefenen en zacht te landen in het water.

Op 9 mei is de opening van de schans en hiervoor zoeken we nog enthousiaste mensen die met een BMX van de schans willen.

Mijn vraag was dan ook of er bmx ers geinterresseerd zijn om dan te komen. Het liefst zouden we ook kinderen willen hebben omdat er ook opnames worden gemaakt voor Zappsport.

De Waterjump staat op de Brouwersdam voor meer informatie kun je ook kijken op http://www.brouwersdam.nl of in het volgende filmpje http://www.youtube.com/watch?v=XLI-wevdTLg

Ruben Oude Rikmanspoel

Zeil- & Surfcentrum Brouwersdam

Ossenhoek 1

3253 MH Ouddorp

0031 (0)111 671480

www.brouwersdam.nl

info@brouwersdam.nl

• Jake

check freestylejumper.nl

Ongetwijfeld dat Bart hier wel oren naar heeft.

Trouwens nog best fris om nu al in dat water te jumpen. Maar euh…zachte landing…haha.

gr.

jake

• Rima Bmx&mx sport

Team Rima bmx&mx sport zal ook aanwezig zijn met een aantal personen.

Ik zal alvast een Nieuwe meybo waterfiets bouwen..

Gertjan de Haan

Misschien ook wat voor het nieuwe B&C bmx team!!!

• B&C bmx team

Het B&C bmx team zal daar ook aanwezig zijn en zijn eerste backflip uitvoeren

• De Toekomst BMX Factory Team

Ik zal kijken of wij daar ook bij aanwezig bij kunnen zijn

• Ruben

Hoi,

Wat leuk dat er zo veel reacties zijn. Ik ben bezig met de organisatie van het evenement. Als jullie willen komen stuur dan even een mail naar mij rubenouderikmanspoel@hotmail.com dan hou ik de plekken vrij.

Groeten