Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

EK Zwolle: Rocked & sucked.

• bmx_grover

De uitslagen van de Championship klassen staan op www.bmxandmore.com

• Rene

Willy 2x niet in de finale….een beetje pech….

Willy rijdt gewoon op `haar gemak` achter de #2 van de Olympische spelen aan….

Willy traint iets anders nu “de baan” haar prioriteit heeft…

Ik durf te stellen dat Willy gewoon nog een keer het WK-podium haalt als ze zich zou toeleggen op BMX….

En ze heeft niet van deelname aan de OS op het onderdeel BMX afgezien omdat ze bang is om af te gaan…

Ik vindt het niet meer dan logisch dat je iemand die nog steeds de snelste Elite-woman van Nederland is, de wereldbeker baan heeft gewonnen en op 2/100 sec Wereldkampioen sprint is…ff in het zonnetje zet…

Je zou haar WEL!!! kunnen nomineren voor sportvrouw van het jaar…..

• bmx_grover

Ook de challenge uitslagen staan er op.

www.bmxandmore.com

• Jake

absoluut niet ten nadele van Willy, want ze doet het nog steeds goed met een hoge notering. Terwijl ze niet van de 26" afstapt en een baan zonder obstakels.

Maar ik begrijp denk ik wel wat er bedoeld werd.

Als het BMX door Media gezien gaat worden bij Willy als “side-show” waar ze dan zo makkelijk presteerd naast het baanrennen, zou dat jammer zijn. Dan gaat er alsnog meer aandacht naar het baanwielrennen. Terwijl ze haar oorsprong bij “ons” ;) heeft.

Van de andere kant kun je het ook zo bekijken.

Willy is wel zo'n beetje de enige persoon met de meeste media ervaring. Zeker bij de dames. En ik denk dat dat meer nodig is om proffesioneel over te komen en publiek te trekken.

groetjes

Jake

• Ralph Lugten

Hey Jake,

20" is BMX

24" is Cruiser

26" is MTB

28" (700C) is Racefiets

• Jeffrey Hoogland

Ik vond het bij mezelf helemaal niet zo jammer. Maar kan me voorstellen voor mensen die heel erg pijn hebben dat het niet fijn is dat dat groot op een scherm te zien is.

• peterbmx

10 jaar aan windsurfen gedaan en nog wel in de top! Dat moet in de beginjaren geweest zijn, anders had ik het geweten. Mijn vrouw is 3 jaar geleden gestopt. De mensen die ik vroeg wie jij was hadden het over andere activiteiten, waar ik minder vanaf weet. Maar om het bij BMX te houden: ik wist niet wat er gebeurd was met die Italianen, maar vond jouw reactie onnodig negatief. En dat vind ik nog!

Het was gewoon een prachtig evenement, maar dat er dingen mis zijn gegaan hoef je niet te ontkennen. Dat deden de mensen van de KWC die ik sprak ook niet. Er zijn weinig organisaties die het zo goed organiseren en die zo hun best doen er (ondanks de natte/zachte grond, wat overmacht is denk ik. Het was altijd goed!) het beste van te maken, klasse!

• Fox rider

Hoi Peter, ik ben inderdaad van de generatie Stephan vd Berg, Robby Naish enz. Wil je verder wat van me weten dat spreek je me gewoon een keer aan en doen we een ‘'bakkie’'.

Je zult dan merken dat er ook in het BMX wereldje te veel gekletst word zonder dat mensen weten wat er werkelijk aan de hand is!

Ook ben ik bereid om met iedereen face to face een discussie aan te gaan. het ergste wat er dan kan gebeuren is dat we van mening blijven verschillen.

En dat in misschien ook maar goed, anders word het leven zo saai.

Nogmaals de baan was niet 100%, maar ik vind de manier waarop dit door vlak voor aanvang van de mance's te gaan dreigen niet te fietsen totaal ongepast.

SeeYou in Luykgestel

• Alberto

Sucked:

Maris Stromberg

de Jezus

• geenpeter

jammer dat blijkt uit metingen dat peterbmx bennie speek is en helemaal geen vrouw heeft. Jammer van je! Maar weer ben je betrapt!

Check eens de ( en de haakje dicht) een serieuze bennie speek actie!

viva la indoor