Het is alweer een tijdje geleden dat iemand (wellicht dezelfde als “Geenpeter” en onder andere fantasienamen actief op dit forum) zeker zei te weten dat ik “Zeurpiet” was. Even later kwam hij bij mij: “Sorry, ik had het verkeerd. Ik dacht echt dat jij het was, maar het is René!” (die het ook niet is, voorzover ik weet). Nu wordt mijn naam plotseling gekoppeld aan “Peterbmx”. Ik moet u (opnieuw) teleurstellen, ik ben het niet. Haakje openen/haakje sluiten gebruik ik wel vaak (nu jij het zo zegt) maar dat doen er blijkbaar meer, het is geen typefout of taalfout waar je mij aan kunt herkennen. Ik schrijf op dit forum altijd onder de naam “Bigben”. Kijk gewoon naar het IP-adres en je ziet dat het anders is.
Ik weet wie “Foxrider” is, al voor dat zijn zoontje ging fietscrossen (hij woonde naast mijn broer en deed wat aan windsurfen en mountainbiken met bekenden van mij, geen toppers). Ook de info die “Peterbmx” over hem kreeg is niet van mij afkomstig, ik ben alleen zaterdagmiddag/-avond geweest (heb mij prima vermaakt!) en mij is dat niet gevraagd.
Misschien dat “Peterbmx” zich bekend wil maken, misschien ook niet. Ik ben het in ieder geval niet.