Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ONTHULLING

• geenpeter

De grote onthulling van de mysteries rond om de “Neppe” namen op dit forum AKA prikbord AKA Hoerending AKA Gehaktballepraat AKA je weet zelluf mattie

Maar goed de namen die hier voorkomen zijn gemaakt en onderhouden door een groep bmxers of niet bmxers die een verzet vormen tegen de colloboratie van de KNWU en de UCI en de rest van de neppe batties.

Zoals jullie zelf weten was ik Peterbmx en heb geholpen onder de naam Zeurpiet verder reageer ik hier als Bigben onder mijn eigen naam.

Ik trek dan ook met links en heb inderdaad geen vrouw en heb ook geen windsurfen gedaan.

Gelukking kent niemand mij of alleen de OLDE SKOEL fietsers die mij wel eens hebben gezien. ik vind de fietscross gewoon leuk om te stangen en daarom naai ik de boel op dit forum een beetje op.

Reacties Graag.

Groetjes Bennie

• BigBen

Het zal duidelijk zijn dat opnieuw iemand meent mij een kunstje te moeten flikken. Het taalgebruik maakt het niveau van de schrijver duidelijk, die al eerder aangaf niet te weten dat haakjes openen en haakjes sluiten gewoon goed Nederlands is. Jammer dat dit op deze site getolereerd wordt. Ik weet het helaas niet wie het is. Ik ben geen “peterbmx” en ook niet “geenpeter” maar gewoon “BigBen”.

• Ralph Lugten

Nederlands is ook niet echt je ding of wel?

Grammatica… of spelling nooit van gehoord zeker?

Ga iets nuttigs doen ipv. hier al je onzin te posten of de boel te stangen.

M.a.w. Lekker belangrijk!!!

• BigBen

Ralph, in het IP-adres staat “hostnoc”. Dat zul je in mijn adres niet vinden ;) Het bericht komt dus van iemand van het nationale team oftewel Roy van den Berg “hebben metingen uitgewezen”.

• Ralph Lugten

Dan nog…

Maar goed ieder z'n heug.

Bennie is trouwens een achterhoekse naam, laat ‘m lekker brommers kiek’n! : )

hahaha

• geenpeter

Ik vind het zeer erg dat er een verdenking wordt gedaan

zonder de feiten te benoemen,

Ik voel mij gekleineerd omdat ik als Roy Fucking van den BAGGER wordt gezien,

Voor iedereen die denkt dat dat zo is jullie zitten fout, ik ken Roy wel en weet dat hij veel vrije tijd heeft en onnutige dingen doet maar Bennie kleineren ach ja iedereen weet toch dat Bennie een @%@$@% is. hij vertoont zich alleen op het forum en je ziet hem nooit op een wedstrijd, Bennie misschien ben je ook wel Dannyd die zeurt ook altijd.

Dus Bennie blijf lekker gissen en aftrekken met links maar je zit er naast. ik ben niet lid van het nationale team en ook niet van de talenten maar gewoon random Fietscrosser? of publiek? of buitenstaander.

@!#$ dit “forum” of wat het ook is ,, oja en nuttige dingen staan hier niet op dus zeik niet.

• DannyD

Ten eerste

Wat doet mij naam in dit verhaal ?

Laat mij er lekker buiten

en Waarom post je eigenlijk niet met je eigen naam ?

bang ergens voor ?

De enige kritiek die ik heb hier is dat dit geen forum is wat ik zeer betreur

mede door personen als jij , die hier vrij spel hebben om de boel op stelten proberen te zetten.

Het gemis aan een goede admin hier is zeer groot.

Hou op met zeiken en ruzie zoeken, en steek je energie in de sport of in jezelf

je bent nu erg triest bezig.

• Royvandenberg

Beste Bennie,

Hier even een berichtje van Roy van den Berg de enige echte vanuit papendal om jouw meting tegen te gaan!

check i.p. adres geen hostnoc… Jammer datje zo makkelijk mijn naam op dit forum noemt!

Ik doe niet mee met deze spelletjes.

m.v.g. Roy van den berg

Einde topic.

• peterbmx

Bigben, dit NOC heeft niets met NOC/NSF te maken. Je gedachtengang is logisch, maar onjuist. Ik denk dat je verder van huis moet zoeken, meer in de richting van H. Oorzaak drank? Laat ze kletsen , dat doe ik ook. Je weet beter …

• michel

www.levenzoeken.nl