Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw op te richten club in Noord Limburg

• Enrico

Via deze weg wil ik graag zien te achterhalen of er animo voor is om een nieuwe

club op te richten in Noord Limburg. A) omdat er nog maar een club is in Limburg en B) voor velen deze club in Tegelen net iets te ver. Ik heb toch de indruk dat BMX weer in opkomst is. Zelf heb ik vroeger altijd gefietst, en mijn zoon van 7 heeft er enorm veel zin in. Traingstijden in Tegelen zijn echter een probleem.

Graag jullie reacties.

Groet,

Enrico

• Ralph Lugten

Hi Enrico,

Hoe zit het met de plannen van Paul Driessen in Landgraaf dan?

Die had nog een vraag gepost over de te kiezen toplaag heden ten dage!

Ooit zou Landgraaf ook een mountainbike 4X track krijgen?

Adiejjj,

Ralph

• Rene

Hoi Enrico,

Volgens mij is de animo groot en zijn ze ook al bezig met een club in Zuid-Limburg.

Paul Driessen is daar de initiatiefnemer.

Een Helmondse oldskooler is ook druk bezig in zijn omgeving….

Noord Limburg, daar zit vas veel potentie maar ik kan zo geen namen noemen…volgens mij zijn ze zelfs in Geleen ook aan het onderhandelen…

Maar dat is geen Noord Limburg, misschien moet je eens kijken of Valkenswaard een optie is, vanaf de A2 ben je daar best snel als je Weert voorbij bent.

Succes.

• Enrico

Thanks voor je reactie,

Ik heb inderdaad iets gehoord over de plannen in Landgraaf. Vroeger (80er jaren) werdt er op iverse banen in Limburg gefietst waaronder Geleen,Maastricht en Heerlen. Dit willen ze daar weer op gaan pakken. Ik wil dat ook, maar dan voor Noord Limburg (omgeving Helden Panningen, Meijel, Sevenum)

Gr.Enrico

• Enrico

Bedankt voor je reactie,

Valkenswaard, Veldhoven, daar zitten natuurlijk al wat verenigingen. Ik denk toch echt aan Noord Limburg (omgeving Helden Panningen, Sevenum, Meijel).

Zuid Limburg is ook weer actief ja. Dit had ik al vernomen.

Gr. Enrico

• Paul 3sen

Enrico, succes met je BMX-baan in N-limburg, hier in Zuid-limburg loopt alles gestaag. (geduld is een schone zaak :-)) Uit jouw omgeving kwam destijds ook behoorlijk wat BMX-talent. Ik denk dan o.a. aan Max van Heeswijk (jarenlang succesvol Wielerprof, Onno Sturme en Patrick Claessens(tegenwoordig rijwielzaak in Liessel) mischien is het een idee om middels deze old-schoolers een soort draagvlak te creeren ? de mazzel.

• Enrico

Beste Paul,

Allereerst bedankt voor je leuke reactie. Erg grappig dat je deze namen noemt. Ik reed samen met Max de Expert Klasse (altijd mijn grote concurent), Patrick woont bij mij in het dorp en Onno Sturme ken ik ook nog wel. Stefan Smits, Stefan Welten, Barry Janssen, Roy Peters, Ron Hofman, hahahaha, gaaf !!!!

Dus jij bent de persoon die alles in het zuiden op wil gaan zetten? Zou mooi zijn als we Limburg weer een beetje op de kaart kunnen zetten toch. Just like the old days, denk aan Heerlen, Maastricht, Geleen, Venlo, Baarlo, Haelen, Meijel, etc.

Ik heb reeds contact met de gemeente. Ze hebben vandaag redelijk positief gereageerd op mijn mail. Ben dus erg benieuwd! Tevens heb ik een mail ontvangen van de NFF. Ze hebben al hulp aangeboden.

Nou,misschien zien of horen we elkaar nog wel eens.

Succes in het zuiden………………….

• Ralph Lugten

Max van Heeswijk?

Zijn zoontje was een tijdje lid in Made, FCC Flying Devils!

Hijzelf had op een gegeven moment een deels carbon Cruiser geleend… en sprong doodleuk na wat inrijden de 1e dubbel, enkele weken voor de Tour!

Zo je maar weer… het gevoel blijft.

• Rene

Volgens mij hoor ik de woonplaats Meijel…

Dat dorp associeer ik na ruim 25 jaar nog altijd met Roy van de Waardenburg.

Ooit wereldkampioen en jarenlang de snelste in zijn leeftijd …volgens mij fietste hij bij Patrick Claassens…

Alleen meters ervoor.

Die mis ik in het verhaal!!!!

• Enrico

hahaha, klopt helemaal. Roy was een paar jaartjes jonger dan ik en zat tijdens zijn WK in Japan bij de club in Venray. We hebben hem toen wel gehuldigd. Tsja, hoe kan ik hem niet noemen, stom stom stom.

Patrick was altijd (vaak) best of the rest. Waar is die tijd gebleven ????