Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kwalificatie-eisen EK eindronde 2009?

  • Anouk Makkinga

    Weet iemand wat de kwalificatie-eisen zijn voor de EK eindronde 2009? Ik rijd nationaal elite woman (er is maar 1 categorie dames) en internationaal woman 17+.

    Volgens de eisen van 2008 kunnen elite, junior en sportklasse meedoen als ze de eerste 2 TC's hebben meegereden. Alleen voor de sportklasse is er een limiet van 16 rijders. Er zijn maar een kleine 8 rijders uit NL die internationaal woman 17+ rijden.

    Weet iemand of dit ook voor 2009 geldt?

  • bburg

    ZIe http://www.bmxwest.nl/docu/kwalificatienk%202009%20ek2009%20en%20wk%202009%20versie%202.pdf

    Moet ook bij de KNWU te vinden zijn.

    Bert

  • Anouk Makkinga

    Bedankt, maar nu weet ik nog niet hoe het bij ons gaat. Ik heb eigenlijk alleen een vrouwen B licentie, maar aangezien nationaal is besloten om junior woman, elite woman en woman17+ (sportklasse) samen te voegen, is het een beetje lastig. Ik kan nationaal absoluut niet mee komen, maar internationaal bij de sportklasse kan ik leuk meedoen.

    Zou het jammer vinden als ik nu niet mee mag doen, omdat nationaal is besloten alle vrouwen samen te voegen. Zo kunnen er maar weinig vrouwen meedoen aan de sportklasse EK.

  • Brigitte Verkuijl

    Ik denk dat de secretaris van je afdeling je antwoord kan geven. Zo niet dan vragen zij het na bij de OTFX en krijg je zeker antwoord.