Waar komen al die toeschouwers ineens vandaan? Gaat de goeie kant op. In het stadion bij de motocross in het Gelredome waren er ca. 25000, dus moeten we nog even gaan om dit te evenaren.
Nog wel even een kleine opmerking aan die tweede toeschouwer. Ik proef in de opmerking dat er dingen zijn gebeurt waarom Elco is afgehaakt en dat je dat goed kan begrijpen. Is het nu zo dat je ook bij de vergaderingen aanwezig bent geweest?
Je geeft aan om te starten met vegen in west, durf je dit ook onderbouwd aan te geven met je eigen naam eronder? Ik denk dat de BMX zit te springen om mensen die aan durven geven wat er wel of niet verbeterd kan worden en elkaars mening respecteren.
Sta op, maak je eigen bekend, en motiveer je stelling met feiten en punten waar we iets meekunnen. Dat zijn toeschouwers waar we iets mee kunnen.
Niet op de wijze zoals je nu doet, want dat is een laffe manier van je mening tonen en zal alleen worden gerespecteerd door personen die de mening op dezelfde wijze uiten, daar hebben we al een paar blikken van vol heb ik het idee.
Teun Stam