Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP

• Teun Stam

Waar komen al die toeschouwers ineens vandaan? Gaat de goeie kant op. In het stadion bij de motocross in het Gelredome waren er ca. 25000, dus moeten we nog even gaan om dit te evenaren.

Nog wel even een kleine opmerking aan die tweede toeschouwer. Ik proef in de opmerking dat er dingen zijn gebeurt waarom Elco is afgehaakt en dat je dat goed kan begrijpen. Is het nu zo dat je ook bij de vergaderingen aanwezig bent geweest?

Je geeft aan om te starten met vegen in west, durf je dit ook onderbouwd aan te geven met je eigen naam eronder? Ik denk dat de BMX zit te springen om mensen die aan durven geven wat er wel of niet verbeterd kan worden en elkaars mening respecteren.

Sta op, maak je eigen bekend, en motiveer je stelling met feiten en punten waar we iets meekunnen. Dat zijn toeschouwers waar we iets mee kunnen.

Niet op de wijze zoals je nu doet, want dat is een laffe manier van je mening tonen en zal alleen worden gerespecteerd door personen die de mening op dezelfde wijze uiten, daar hebben we al een paar blikken van vol heb ik het idee.

Teun Stam

• Bert van der Burg

Ik denk dat dit landelijk forum de grenzen tussen de afdelingen al aardig laat verdwijnen.

Hier worden duidelijk landelijke meningen gevormd die o.a. met de leeftijdcombinaties bij de KNWU zijn aangekomen.

Ik denk daarom dat een rijdersvertegenwoordiging nu meer kans van slagen heeft als er maar landelijk gecommuniceerd wordt tussen alle afdelingen.

Het internet kan daarbij een belangrijke rol spelen.

Bert

• Paul Sloesen

Elco, ik deel helemaal jou mening. Alleen in mijn geval het West veranderen in Zuid. Je werd in Zuid voor vol aangezien en kon meebeslissen op afdelingsniveau, maar als je op landelijk niveau kwam…. op terechte kritiek werd geantwoord met “je hebt gelijk, zullen we naar kijken” om het vervolgens nooit te doen en er waren nou eenmaal mensen die de schijn ophielden dat ze voor een RV waren, maar er in werkelijkheid geen waarde aan hechten.

Dus om weer inbreng te krijgen moet mijns inziens ook de samenstelling van de CFX veranderd worden: laat 1 BMX-er er plaats in nemen. Of laat andere mensen toe i.p.v. diegenen die er al jaren inzetten.

De groeten, Paul

• Teun Stam

Al die rijders vertegenwoordigers uit het verleden.

Stuur mij alsjeblieft eens al die voorstellen en wijzigingen die jullie hebben ingedient en nooit zijn afgehandeld.

Zullen we eens kijken wat we daar alsnog mee kunnen doen. Wie weet.

• Hans Zweverink

Teun,

Ik denk dat je Eelco en Paul maar eens de bijlage moet sturen van de vergadering van 9 januari.

Ik denk dat we ze daar mee over de streep krijgen.

Heren, Teun heeft een compleet onderbouwt plan van aanpak gemaakt hoe we de rijders vertegenwoordiging op gaan zetten(er zijn inmiddels 3 gegadigden, allen helaas uit OOst)

En dat is geen a vieertje, maar een stuk of 6.

Met de houding “het lukt toch niet, ze luisteren toch niet” komen we niet verder.

Ik zie dat er het afgelopen jaar al heel wat deuren en ogen zijn open gegaan, dus de fiets is in beweging. Nu moeten er alleen nog wat opspringen.

Dus geintresseerd heren en DAMES meld je aan voor 9 januari's avonds ergens in het Oosten op een geheime plek bij t.stam@12move.nl

en je zult er zeker geen spijt van krijgen.

Groeten Hans Zweverink

• Een toeschouwer

waarom vegen in west, ik den dat er met teun een goede man is gekomen die deze kar zeker kan trekken, en waarom kan elco daar niet in mee gaan helpen??

hij heeft toch ook zo zijn ideeen, en wie weet kunnen die nu wel uitkomen als hij er overpraat met teun!!

• Een toeschouwer

nou teun ik kom hier al een tijdje, en ik geloof best dat er mensen hier op dit forum zijn die mee willen doen om die kar te trekken, maar ik denk zelf dat ze niet goed weten wat het allemaal inhoud?

en dat is wel jammer hoor, want hoe meer mensen er helpen en hun stem laten horen hoe meer jullie voor elkaar kunnen krijgen.

• Hans Zweverink

je snapt het toeschouwer, dus waarom ben jij dan niet de aangezezen man/crouw.

• Arjan Grooters

Misschen is het een plan om Teun z´n (6 a4 dikke) plan van aanpak ergens te publiceren zodat iedereen een idee kan krijgen wat er verwacht wordt. Dan kan men dan rustig bepalen of hij wel of niet plaats wil nemen in zo´n rijders vertegenwoordiging.

Arjan

• Teun Stam

Het enigste dat we met z'n allen verwachten is dat we met een aantal mensen een plan gaan maken om de BMX een stapvoorwaarts te laten maken. Het enigste wat een RV in deze doet is meedenken en ook plannen maken.

De RV zal in de afdelingen en landelijk steun gaan zoeken bij de overige rijders, dat is een RV.

Dus inventariseren, plannen doorspreken en horen wat er leeft. Alles dus wat iedereen de mond van vol heeft, het woord zegt het al, je vertegenwoordigt de rijders.

Nu wellicht een stuk duidelijker? We kunnen er zelf een stukje sturing aan geven.