Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP

• Een toeschouwer

Ja het is jammer dat ik het wel snap, maar waarom de rijders niet?

Of de ouders die hun stem willen laten horen, want ik denk dat die ook best mee kunnen helpen om zo iets voor elkaar te krijgen?

Want onder de jongen rijders zal er natuurlijk ook wel wat leven, en die rijders vertellen het meestal wel aan hun ouders als ze het niet leuk vinden.

• Frank

Beste toeschouwer,

Heb je ook een gewone naam? Je weet wel, zoals iedereen je noemt en waaronder wij je kennen in de fietscross wereld. Misschien dat dit de communicatie kan bevorderen?

Groeten

Frank

• Een toeschouwer

Ja natuurlijk heb ik ook een naam net zo als jij

• Paul Sloesen

zwak hoor, je mening geven en anderen bekritiseren zonder je naam te melden

• Arjan Grooters

Het lijkt er wel op of we hier met een heel erg bevlogen toeschouwer te maken hebben.. Wat veel reacties van iemand die alleen maar naar het spelletje kijkt. Maar zeg nou gewoon even je naam dan kunnen je ideeën een stuk serieuzer behandeld worden

Ik ben toch wel blij dat er iemand zo begaan is met de sport die zelf niet eens fietst. Denk dat veel rijders daar nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Dus niet alleen maar je rondjes fietsen, maar ook eens meehelpen met nadenken hoe we de sport beter kunnen maken..

Arjan