Dit plan is oa opgezet door geluiden van elite en junior rijders om de vraag aan hen persoonlijk te stellen van

Waarom komen jullie nooit op een AK wedstrijd.

1 v/d redenen was geen tegenstand, mijn rijders op mijn niveua fietsen in een aan andere afdeling bv Wij willen ter voorbereiding na de E rondes toe meer wedstrijd ritme krijgen met tegen stand.

Ook jongere rijders stelde dit voor, dus vandaar die combinatie

Dus op je vragen

Je kunt ze niet verplicht stellen met deze opzet?

Er zal eventueel geld te verdienen zijn door hun wedstrijd geld inleg of door sponsors?

En rijders die GEEEN ZIN hebben, moeten maar eens gaan nadenken of ze wel de goede sport hebben gekozen. Je kunteens een keer niet kunnen door dat je moet werken, ziek bent, geen vervoer hebt. Dat zijn dus gegronde redenen. Voorstel is om eer een dag wedstrijd van te maken, maar je zou ook nog kunnen overwegen om er een competitie van de te maken over 6 wedstrijden.

Wie de wedstrijd mag organiseren zou in de afdeling, of door een kleine commissie moeten worden beslist.

Ik denk dat er voor een vereniging geen extra kosten aan vast zitten. Wel opbrengsten.

Of de banen aan bepaalde voorwaarden moet doen ook daar zou je eens over kunnen nadenken.Elite rijders willen altijd alleen maar op mooie banenen rijden zegt men, maar om je sport te promoten moet je ze ook eens laten rijden op plaatsen waar normaal nooit een NK gehouden zou worden om daar ook bekendheid te geven aan de sport.

Tevens zijn deze vaak moeilijker en onvoorspelbaarder en dus sensatie rijker.

Hoe de punten telling is is nagelang 1 dags wedstrijd of competitie en een indeling moet je maken dmv een onpartijdige computer die gewoon van links naar rechts indeeld.

Dan kan je een groep hebben met alleen maar elite of met 13 jarigen, zowat. De sterksten zullen toch over blijven.

Kortom, sta op in Zuid Pief paf paultje en breng het idee ook aan de man en ga maar vast in training, want je voor bij laten fietsen door Willy Kanis kan je bijna niet verkopen!!