Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling:

• Nico v.Dartel

:o)

• Flatlander

Jezus, dit was echt een verzameling van de slechtste grappen ooit. Stelletje boeren! koop gewoon een moter en ga over de akker van pa crossen stelletje debielen. (sorry ik mag toch zeker ook wel beledigen he)

• Jeroen Peters

kvoel muh gekwetst :(

• Nico v.Dartel

de grootste grap blijft voor mij toch gewoon een flatlander :p

• Flatlander

De grootste grap is dat jullie geen repect hebben voor iemand die serieus met een sport bezig is, ik heb repect voor racers, ik zou het niet kunnen. Ik weet dat bmx/race weinig met freestyle bmx te maken heeft maar het blijft toch een feit dat we op de zelfde fietsjes rijden.

En over dat niet de lucht in durven hebben jullie wel een beetje gelijk, ik durf het wel maar ik kan het gewoon niet, daarom ben ik gaan flatlanden. Dit betekent niet dat flatland niet ‘stoer’ is of geen pijn doet, ik ben in een jaar tijd 5 keer door mijn enkel gegaan, een keer zo hard gevallen dat ik de rest van mijn leven niet meer fatsoenlijk kan hard lopen en bijna mijn strottehoofd gebroken heb. Dus als ik een mietje was was ik er allang mee gestopt.

Sorry van mijn post hier boven (en mischien wel van deze hele topic) ik was een beetje gefrustreerd dat ik niet serieus genomen werd.

• dewietjuh

Jemiggg eyy,

wat een respect voor elkaar zeg whahahaaa!!NOT

nah ik heb in ieder geval voor iedereen respect! maakt my nixx uit of iemand nou freestyle of race etc doet!!

wel jammer dat jullie niet allemaal respect voor elkaar hebben!!:( maarja

Why still fussing and figthing??

Nahh doeiiggg dewietjuh

• lars

slijm slijm

• bmxer

nou het spijt mij ook hoor ik heb heel veel respect voor huislanders

• Jeroen peters

als ieman niet tegen (leuke(vond ik wel)) kan vink dat jammer, in de wereld van humor is ut incasseren en uitdelen. ;)

Oja en flatlanden (en dan bedoel ik niet de huisland variant) kan best spectaculair zijn.

En als we hier alllerlei blesuures gaan opnoemen om stoer te doen kan ik ook wel een lang lijstje doen maar zo ben ik niet ;)

• dewietjuh

whahahaaaaaaa