Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling:

• Arjan Grooters

Ok jongens gaat lekker zo!

Het grootste gedeelte van de berichtjes hier staat vol met dingen als “onze sport wordt niet serieus genomen door de knwu, bla bla bla” en vervolgens kunnen jullie zelf niet eens een andere vorm van de bmx-sport serieus nemen. En ik denk trouwens dat flatland wel de vorm van bmx is die de meeste toewijding en oefening vereist!

Arjan

• ik

eens

• lars

oneens laat hun maar eens die technieken van starten, bochten nemen, springen enz onder de knie te krijgen

• Paul Sloesen

Iedere discipline van BMX heeft zijn moeilijke punten. De gemiddelde crosser kan wel hard rijden, maar niet tail-whips en 720-s maken in een halfpipe of raar draaien op je fiets o pde grond.

Dus: makkelijk bestaat niet en aangezien we als BMX-er al een zeldzaam ras zijn in Nederland en zwaar ondergewaardeerd. moet we elkaar niet afzeiken.

De groeten, Paul

• xxtooske

ik denk dat iedereen wat vergeet: elke sport kost kracht en oefening. zelfs de potmongolen die voetballen hebben verheven tot ultieme ontladingsklep trainen zich helemaal suf. ooit deed ik dit ook (fietscross dan wel he) 11 jaar lang, nu doe ik liever andere dingen, maar alle respect voor mensen die hun ziel leggen in de sport van hun keuze, want……. ik hield en hou dat niet vol!!!! ik kom dit seizoen wel weer een keer naar een nk kijken ofzo… ;o)

• Flatlander

Oh, he wacht even, ik heb nooit gezegd dat flatland serieus genomen moet worden door de knwu. Als dat zou gebeuren zouden er regels komen voor wat wel en niet mag, dat zou het hele fundament onder flatland weg schoppen.

• edward

mee eens,

alles is op een of andere manier moeilijk, het ligt er maar net aan of je net daar goed in bent of in het andere.

ben net goed een maand of 2 bezig en vind alles even moeilijk, maar wel tof.

In de transworld BMX staat ook alles naast elkaar, ze delen zelfs “rider-of-the-year” prijzen aan elkaar uit.

we kunnen altijd van elkaar leren, dus lekker tailwhippen over de crossbaan en nouriestands in the air doen.

BMX en ANDERS NIX

• edward

wat doen al die links naar freestyle-@!#$ dan hier?

het is een kleine wereld maar blijkbaar te klein om op 1 startpagina te zitten…

• Angelique

He jongens,

War hebben jullie het nou eigenlijk over. Eerlijk gezegd weet ik niet wat de sport inhoud, maar het is ook een sport. Fietscross lachen ze ook om. Ik vind dat jullie gewoon respect moeten heebn voor welke sport dan ook. Als fietscross wordt afgekraakt vinden jullie toch ook niet tof???

Groetjes Angelique

• webmaster

dat lijkt me een beetje ver gezocht, met 100 bezoekers per dag moet je site's niet gaan opspitsen, dient helemaal niemand namelijk.

wel wordt de naam binnenkort bmx.pagina omdat die meer overlappend is en iedereen toch flatlander, dirt, vert of fietscrosser toch op zo;'n bike fiets.

groet jelmer

webmaster