Voorbereiding?? Stage lopen zul je bedoelen..
Ik had vorig jaar 1 maal deelgenomen aan de speciale junioren en elite training in Kampen o.l.v. Jorg de Louw. Dit was mij zeer goed bevallen en ik vond het jammer dat ik er niet vaker aan kon deelnemen.
Ik weet niet of deze trainingen ook gepland zijn voor 2003, maar indien ja, da nis dat zeker een aanrader. Alleen moet er beter gekeken worden dat er die dag geen wedstrijd is in de afdeling waar men traint, scheelt altijd een aantal deelnemers voor de training en voor de afdelingswedstrijd. Vorig jaar in Kampen waren behalve de junioren en elite ook bijv. Imco-Mike Gerrits en Ivo vd Putten aanwezig, dus sportklasse en 15-16. DIt beviel goed en moet zeker kunnen. Dus ik zou zeggen vanaf een jaar of 15, inclusief de sportklasse.
Even aan andere oproep: zaterdag 8 maart zijn Remon Brink en ik van plan om naar een aantal banen in het zuiden des lands te gaan om te trainen. In de planning zitten Tegelen, Dessel (ok, is wel België, maar toch) en misschien Luyksgestel (als die baan klaar is dan) en Veldhoven.
Geïnteresseerden, meld je aan bij Remon of bij mij, email: de hele naam en dan hotmail bij allebei.
De groeten, Paul Sloesen