Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Junior en Elite Rijders opgelet!!!!

• Hans Zweverink

Weet je dat zeker Paul,

Volgens de laaste berichtgeving uit jou afdeling mocht dit nl niet!!!!!

Oost heeft nl geen wedstrijden tijdens de BENELUX cup(planning he)

Dus als het kan hoor ik dit uiteraard graag want er zijn zeer veel liefhebbers.

En de kogel is bijna door de kerk, de SUPERCROSS gaat door, maar hierover zullen jullie zeker meer horen.

groeten HAns

• Nico v.Dartel

Mij hebben ze toch altijd verteld dat iedereen mocht deelnemen aan de Benelux Cup wedstrijden, zolang er in die regio geen wedstrijd gereden wordt op dezelfde dag.

• Paul Sloesen

Hans, je vertelt me iets nieuws.. Ik moet denk ik toch iets vaker naar mijnouders toe, die weten het wel zeker.

In ieder geval, i kben wel in Dessel.

• Remon Brink

WT MAG IK NIET MEEDOEN

Is er eindelijk een goed idee schermen ze het weer af voor rijders wanneer houden we daar nu een keer mee op

Remon

• toeschouwer

Nou Hans jij weet het er is afgesproken dat dit een zuid onderonsje is met de Nff en Belgie , daarom waren er verschillende voors en tegens met de naamvoering want die zou anders vertalen , maar ja in Belgie komen ze niet als de naam niet interresant genoeg is blijkbaar.Dus dit is niet als kritiek hoor maar vooral als waarschuwing voor degene die misschien ver reizen en dan niet mogen starten.

• Rebecca

Wat gebeurt er als je wel gaat fietsen in Dessel en je hebt een AK?

• Hans van Wijk

Dan heb je grote kans dat je ene Paul en ene Dartelli gaat ontmoeten!

En misschien ook nog wat andere gekken op fietsjes :-)

• Nico v.Dartel

Ik heb even geinformeerd bij Frank Smets, en die zei dat rijders uit Oost zeker mogen meedoen als er geen wedstrijd voor hen is die dag in hun eigen regio.

Hij zei dat men hiervoor beter eens kan informeren bij Arie van den Dickenberg of Henk Sloesen (dus Paultje vraag even na bij pa, die blijkt op de hoogte te zijn).

• Paul Sloesen

Is goed Nico. Ik zal mijn vader dit weekend eens goed gaan uithoren en het reglement erbij pakken. En als ik het helemaal zeker weet, dan zal ik wel laten weten wie wel en wie niet mag deelnemen.