Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SUPERCROSS-BMX

• Teun Stam

Hallo allemaal,

De SUPER AK is definitief.

Wanneer:

zaterdag 29 maart

• Teun Stam

Nog een poging:

zaterdag 29 maart Nunspeet

zondag 6 april Zoetermeer

zondag 20 april Made

Wie mogen er meedoen:

1. alle elite men en women

2. alle jr men en women

3. nr 1 t/m 8 einstand NK 2002 sportklasse

4. nr 1 t/m 8 eindstand NK 2002 cruiser 15/16, 17/29, 30/39 en 40+

5. boy 15/16:

de beste 8 in de licentieleeftijd 15 jaar van boy/girl 15/16 NK 2002, welke dit

jaar uitkomen in de categorie 15/16 jaar

de beste 8 in de licentieleeftijd 14 jaar van boy/girl 13/14 NK 2002, welke dit

jaar uitkomen in de categorie 15/16 jaar

Tevens kunnen inschrijven alle overige de rijders en rijdsters 15 jaar en ouder, welke een licentie hebben in de afdeling waar op dat moment de Supercross wordt verreden.

Het is de bedoeling dat alle categorieen met de indeling door elkaar worden gemixd. Het plan wordt uitgewerkt om ook nog eens in de manches te gaan wisselen, oftewel, in elke manche rijd je met andere tegenstanders, zoals het systeem is in de USA pro-competitie, oftewel, elke manche spektakel.

Het een en ander moet nog worden uitgewerkt.

Inschrijving, prijzengeld en aanvullende regels volgen zsm via de afdelingen, dus NOTEER de data in je agenda!!!!! De rest volgt.

Laat in de afdelingen zien wat BMX op top nivo inhoud. Wat kan de sport bieden??? Spektakel, promotie, supertraining, nieuw systeem.

Wat willen we nog meer???????

BE THERE

Namens de rijdersvertegenwoordiging en alle overige BMX liefhebbers.

• Jeroen Peters

Teun Stam schreef:

“Tevens kunnen inschrijven alle overige de rijders en rijdsters 15 jaar en ouder, welke een licentie hebben in de afdeling waar op dat moment de Supercross wordt verreden.”

Geldt dit ook voor Cruisers??????????

• piet

vraagje?

zijn al die banen al gkeurd ofzow daarvoor…want k heriner mij zoetermeer nou hoe wil jij daar dan bijvoorbeeld joost wichman en dennis wissink door de bochte late rijde want die vliege er glijk uit?

maar khoop antwoordt te krijge

• Matthieu Tanke

Hey Piet,

Het is de bedoeling om nu juist eens op andere banen te rijden waar wij dus niet het hele jaar op fietsen.

Het is de bedoeling om nu juist eens op afdelings nivo eens te laten zien dat fietscross wel een heel leuke sport is.

Tevens krijgen de rijders op deze manier een goede training om zich klaar te maken voor de grote wedstrijden.

groeten,

Matthieu

• piet

ja dat begrijp ik maar als jullie bijvoorbeeld op een baan kome die jullie niet zint dan zijn er altijd mense die zeure. als is er een baan waar haast alles goed is er zijn altijd mense die zeure

• Remon Brink

Mensen zeuren altijd, zeker met wat nieuws

Lijkt me erg gaaf ik ben benieuwd in nunspeet

Remon

• Henk

Beste Teun,

als ik het goed begrepen heb mag Jesper , mijn zoon, dus niet starten in Nunspeet, maar wel in Zoetermeer omdat hij dit jaar 15 is geworden, maar vorig jaar in verband met een gebroken pols niet opgenomen is in de eindstand van de NK. Klopt dit?

• Bo Kleinhesselink

nou euh nunspeet, is eigenlijk een baan voor 10- en 40+ , maar best lache

• Hans Zweverink

Zeur niet, je kunt dan gewoon niet van me winnen.

Elke BMXer moet op elke baan uit de voeten kunnen, dus goede training!!!!!!!!!

groeten hans