Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SUPERCROSS-BMX

• Bo Kleinhesselink

Hans, je hebt gelijk, jij bent zo ontzettend goed, echt de beste die er is.

• Judith Meijer

Hoi allemaal,

Het is een prachtig initiatief, wat zeer zeker druk bezocht zal worden. Ik wil helemaal niet zeuren, maar is er wel over de data nagedacht. Het is heel vervelend dat de 2e wedstrijd op 6 april tegelijk wordt verreden met de 2e AK van Zuid in Veghel. Op deze wedstrijd zal dus bijna geen 15+ meer komen. Kan dit niet anders geregeld worden?

Groetjes, Judith Meijer, namens FCC Wheels Veghel.

• jeroen peters

iemand al een antwoord op mijn vraag????

• Hans Zweverink

Hoi Judith,

Op 6 april zullen waarschijnlijk alleen de juniors en de elite ontbreken. Ik begrijp dat de opkomst van deze rijders in zuid aardig goed is. Maar rijders die voor de fun rijden zullen zeker nog komen op de afdelingswedstrijden, omdat zij sportklasse rijden

Voor de 15, 16 jarigen, sportklasse rijders en cruisers mogen alleen de geselecteerde eerste 8 rijders meedoen uit die klasse.

Je kunt eventueel een lijst met namen krijgen welke rijders je eventueel zou kunnen gaan missen.

Dat zijn dus niet ALLE rijders uit zuid.

De opzet is om toprijders tegen elkaar te laten rijden om wedstrijd ritme te krijgen voor de EK rondes en NK.

Als je de wedstrijd later in het seizoen doet zodat er in de andere afdeling geen wedstrijd is schiet je dit doel voorbij.

Tevens willen we in de afdeling laten zien dat op de wat mindere banen ook toprijders willen komen en die mensen uit die omgeving ook zien wat de sport inhoud

Verder als een rijder dus een wedstrijd mist voor het afdelingskampioenschap is dit jammer. Hij heeft de keuze, hij moet niet.

Ik hoop het een beetje uitgelegd te hebben, maar mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

PS tevens gaat de opbrengst van het inschrijf geld terug naar de afdelingskas, zodat zij een trainingsdag kunnen organiseren voor de overige en beginnende rijders uit de afdeling, mits er nog 1 sponsor binnen komt, dus intresse!!!!!!

• Hans Zweverink

Ja Jeroen dit geld ook voor de cruiser rijders uit die afdeling waar de wedstrijd gehouden wordt. Daar mogen alle cruiserrijders aan meedoen, mits zij ook in hun eigen klasse meerijden.

Groeten Hans

• Jeroen Peters

Bedank!!!!

• Judith Meijer

Hoi Hans,

Dat niet alle 15+ rijders in Zoetermeer aan de start staan, had ik al wel begrepen. Alle “top” rijders van 15+, cruisers en sportklasse echter wel. Voor deze rijders en de organiserende verenigingen is het hardstikke leuk. Ook voor de wat minder getalenteerde rijders in de afdeling is het wellicht leuk om een wedstrijd te rijden zonder de “toppers”. Voor onze vereniging betekent het toch zeker het niet starten van de “publiekstrekkers”, ook al zijn dit er maar 10. Dit komt dan ook weer niet erg professioneel over bij onze sponsors, die zoals je weet elke vereniging hard nodig heeft. Ik weet wel dat elke rijder de vrije keus heeft, maar die keus valt voor onze vereniging natuurlijk in het nadeel uit als zo'n rijder de kans krijgt een topwedstrijd op niveau te rijden. Trouwens normaal geldt toch ook de regel dat een rijder geen wedstrijd in een andere afdeling mag rijden als er in zijn eigen afdeling een AK is?

Nogmaals, ik vind het een geweldig initiatief, maar het valt voor onze vereniging wel heel rottig uit.

Groetjes, Judith Meijer (FCC Wheels)

• BMX er

Graag…