Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

licentie nummers

• ?

hallo

ik heb gehoord dat de klasse 15/16 junior en elite het nummer krijgen op zijn nrbord van hoeveel ze het jaar daarvoor zijn geworden ofzoiets is er nu al wat meer duidelijkheid over zal wel fijn zij met vriendelijke groet

• Remon Brink

Kijk eens op de site van Heiloo daar staat een uitleg en staat voor degene die ik denk voro januari hun licentie aangevraagd hebben ook wat hun nummer is.

Is ook handig om te kijken of je wel de goede licentie aangevraagd heb want ik hoorde al enkele mensen erg verbaasd reageren over onder welke categorie ze stonden. Maar je nummer staat er in ieder geval ook bij inclusief een uitleg

• Bo Kleinhesselink

dat van vorig jaar klopt geen bal van.

• Remon Brink

volgens mij is dat op de site van heiloo van dit jaar Jesper Rasmussen heeft wel nr 1 in ieder gval

• Natalja

Wat von nummer zou ik dan hebben ( nummer 1 ) ???? of wat op mijn licentie staad 35???

• toeschouwer

Waarom weet ieder secretariaat de startnummers nog niet van zijn leden en waarom is er wederom een slechte info: wie kan hier eens even iets over kwijt!!!!!

• Henk de Groot

als natalja staat voor natalja busschers, dan rij jij komend jaar met een groete 1 op je bord…

• Henk de Groot

op de site van heiloo staan allenummers. Ook is het nummer bij het secretariaat van vereniging bekend, althans in Baarn wel………..

• Hans van Wijk

Krijgen toeschouwers tegenwoordig ook nummers???

• niels

op de site van heilo heb ik gekeken dus de rode cijfers achteraan is je licentie nummer?