Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

licentie nummers

• Natalja

sory weer ff een vraagje : ik rijd komend jaar elite en ik heb dan nummer 1 maar Willy Kanis ook wat doen ze dan weet dat iemand?

Groeten Natalja

• Remon Brink

Jah dan krijg jij nummer 101

• Paul

Hallo

Het secretariaat van Tegelen hefet wel zo'n lijst met ALLE licentienummers binnen gekregen. En gelukkige ik rijd met het nummer 13 in 2003. Weer mazzel dat ik niet bijgelovig ben.

• Bo Kleinhesselink

jep Oost heeft ook alle nummers, ik sprak laats met lui uit kampen op een training op de oude baan van doetinchem en die wisten hun nummers ook al

#26 hiero en voor de cruiser geld hetzelfde

• toeschouwer

het zouden allemaal van deze fanatieke toeschouwers zijn hansje dan was het nog gemoedelijker rond de baan maar dat snap jij niet. ja er zijn ook toeschouwers die zorg dragen voor de nummering binnen een club en dan toch toeschouwer blijven , maar velen van jullie zien en lezen alles als kritiek maar bekijk het eens positief en antwoord dan.

• Paul Sloesen

Je naam geven zorgt misschien voor een wat positievere benadering. Dat moet in deze tijd van identificatieplichten wel kunnen.

• Hans van Wijk

Sorry hoor, ik maakte maar een grapje.

Maar blijf rustig toeschouwen hoor, ik zie alles positief.

Grt

Hans

• Andere toeschouwer

kijk wij toeshouwers komen naar de sport kijken omdat er mischien wel een zoon of dochter van ons mee rijdt, of een ander familielid of vriend of kennis.

Of zelf omdat we deze sport op een of andere manier een warm hart toe dragen.

En er zijn natuurlijk ook wel toeschouwers die juist precies weten hoe het spelletje in de fietscross wereld in elkaar zit.

Omdat ze vroeger mischien zelf wel fiets hebben, ofdat ze een vereniging helpen met het een en ander, dat kan natuurlijk ook nog.

En deze mensen hebben ook goede ideen hoor, daar ben ik wel van overtuigt.

Wat het is juist in de fietscross sport, dat we het nog stedds met de vrijwilligers moeten doen, en ik denk juist dat die vrijwilleger de toeschouwers zijn.