Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rondje zuid

• Bami

Ik ben zo juist weer terug van een leuk dagje bmxen in zuid nederland Dessel was mooi jammer dat we niet in Veldhoven mochten rijden En tegelen reed ook wel lekker na een aantal ronden. Bmxers die mee zijn geweest wat vonden jullie ervan.ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR!!!!

• Anita

Hebben jullie ook nog in Luyksgestel gekeken of lag dat te ver van de route….of waren ze daar aan de baan bezig?

Ik had trouwens wel mee gewild, maar ja…er zijn ook nog werkende mensen he ;-)

Maar Remon..toch bedankt voor de mail hè!

Groetjes Anita

• Bami

neej we zijn niet naar luijksgestel geweest maare anita dit wordt zeker herhaald en dan moet je gewoon meegaan want het was heel leuk gewoon een beetje fietsen en lullen!!

• Nico v.Dartel

Was heel gezellig zo met een groepje trainen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wel wil ik als Guy volgende keer meegaat dat er richtingaanwijzers geplaatst worden :-)

• Remon Brink

Hey Bami,

Zeker leuk dagje rijden. Erg gezellig jongens, iedereen die mee geweest is reuze bedankt. Zoiets moeten we zeker vaker doen, liefst dan niet met 20 maar met nog meer rijders. Mischien een idee om over een tijdje eens ergens in oost rond te gaan rijden.

Misshien kun je Guy een navigatiesysteem op verjaardag geven of zoiets. Kun je de hele training nu gezellig meedoen Nico. Ik dacht al even dat ik een mcs rijker was.

Remon.

• Nico v.Dartel

Gewoon meteen nu zaterdag. Gezellig met zijn alle richting Dedemsvaart?

Liggen nog wel enkele leuke baantjes in de buurt denk ik?

Als je na die Minerva een echte fiets wil, dan geef je maar eens seintje, regel ik voor jou een prijsje voor een MCS :oP

• Paul Sloesen

Ook namens de club in tegelen nog bedankt voor het hardrijden van de baan :)

Het was de dag erna stukken beter, dus nog een week en de baan is keihard.

Het was inderdaad een succes, lekker de hele dag met een grote groep alleen maar crossen (behalve in Veldhoven, waar een dag later de baan wel hard genoeg was, aangezien Quality Gardens toen kwam trainen).

Ik wil zaterdag best wel naar het Oosten des lands komen, Nico. Maar kun je me dan ophalen?? 2 weken op rij de auto van mijn ouders lenen… ze hebben die auto ook nog zelf nodig!

De groeten, Paul

• Bami

jah remon rondje oost lijkt me ook wel wat maar heb je in de buurt van dedemsvaart nog leuke banen?

de groeten

• Nico v.Dartel

nou, als ik er een beetje in de beurt langs zou komen zou ik zeggen ja, maar dat is 80km omrijden! Bovendien zit mijn auto op weg naar training vol met belgische bengels.

Je mammie en pappie zulle dat wel begrijpen ;)

• Anita

Zeg wie zijn er dan allemaal meegeweest en met hoeveel auto's waren jullie??

Waren er ook dames bij? nee zeker…….

Groetjes Anita