Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rondje zuid

• Remon Brink

Er zijn welw at banen in de buurt

Ommen is 10 min rijden

kampen 45 min

assen 45 min

Haaksbergen 1 uur

als je op het smalste baantje van Nederland eens wil fietsen moet je naar klazinaveen das ook 45 min

Misschien vind joost het nog wel leuk om even in nijverdal te rijden. of niet joost.

Zaterdag moet ik zelf in de ochtend de baan keuren in Tiel voor de NFF dus ik ben er dan alleen na 2 uur. Maar mochten er liefhebbers zijn is de baan altijd open. daar zorg ik dan wel voor das niet zo;n probleem

Ik weet niet of er nog veel liefhebbers zijn om zaterdag meteen nog een dag te doen?

groeten Remon

• Remon Brink

Nee Anita de Dames waren slecht vertegen woordigd idd. De dames de Wan lieten nog even hun gezicht zien aan het einde van de middag in tegelen, maar toen waren wij allemaal al bijna uitgefiets

We waren met een auto of 7 of zo denk ik zo.

en tja wie zijn er meegeweest is zal proberen zo volledig mogelijk te zijn. Leuk was wel dat zaterdag belgie NFF en KNWU met zijn allen reuze gezellig vertegenworodig was

aanwezig waren:

4 belgen (nico van dartel en guy geerts o.a.)

Paul Sloesen

Remon Brink

Iwan Brink

Joost Wichman

Michael Garcia (known as BAMI)

Horald dubbink

Fam Hoogland (3x)

Harold Dubbink

Fam Sluiter

Wim Dijk

Martijn Scherpen

??? Brakel uit ommen

Paul Baan

Erik Achterkamp

dat zijn ze zo'n beetje wie ik vergeet mijn excusus het is niets persoonlijks

• Nico v.Dartel

Ik wil wel een paar baantjes doen in Regio oost en breng wel een paar belgjes mee

• Remon Brink

Welke banen wil je doen want volgens mij zijn alle banen in de regio afgesloten hier.

Ik weet dat klazinaveen wel een open baan is maar dat is dus erg klein allemaal. Verder zijn alle banen, zeker de grotere banen afgesloten. Aan te raden zijn de banen in kampen, assen, dedemsvaart, ommen, haaksbergen, lichtenvoorde (is ook open volgens mij of niet bami) , doetinchem (oud en nieuw schijnt) Niet alles ligt even dicht bij elkaar maar als je in een dag 2 of 3 weer doet is dat wel te doen.

De baan in Dedemsvaart is beetje droog heb ik me laten vertellen maar zeker de ideale lijn is goed te fietsen dus daar vermaak je je wel een paar uur. In ommen ben ik vrijdag wezen kijken is ook goed te fietsen op 1 stukje na waar ze een butl veranderd hebben

• Bami

jah lichtenvoorde is los maar dara heb je nu niks aan want de baan is bagger maar er wordt aan gewerkt we kunnen ook een keer met z'n allen naar een buitenlandse baan gaan? idee Esselbach maar niet als er modder ligt jammer he sloesen

gr. bami

• Nico v.Dartel

ik zou graag een keer in dedemsvaart komen rijden

kampen vind ik ook wel leuk om nog een keer naartoe te gaan, en daar zijn zeker ook weer belgische liefhebbers voor. Ken jij iemand daar in de club?

misschien nog een 3e erbij?

lichtenvoorde dat kan joost wel regelen of in assen, daar zullen ze er ook zeker geen probleem mee hebben

• Bami

hey nico lichtenvoorde is geen probleem we kunnen daar ook wel misschien starten ik kan wel sleuten regelen

gr. bami

• Wim Dijk

Op de Baan in Ommen zijn we zaterdag aan het werk, ik ga dus ook niet mee.

• Arjan Grooters

Hey klinkt allemaal hatrstikke leuk, maar mag het misschien een keer op een zondag? Moet zelf helaas werken op zaterdag…

En met z'n allen naar een buitenlandse baan lijkt me helemaal te gek! Esselbach is een goed plan, ik weet nog een hele leuke discotheek daar in de buurt (Wurzburg)!!!! Kunnen we er misschien een weekendje van maken.

In Bussum zijn jullie trouwens allemaal ook erg welkom, de baan is hard. Alleen beetje uit de richting voor de meste van jullie.?..

Arjan

• Bami

jah zondag vindt ik ook een beter plan want dan hoef ik ook niet te werken wie stemt er op zondag

gr. bami