Wie is op dit moment de mooiste BMX babe in Nederland ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsdie hebben we niet ? heb jij stront in je ogen of zo BO?
kijk eens op www.fatbmx.com, bij fat pin ups staan er zat , kies maar uit, de ene nog heter dan de ander, en…en….en….. nu draaf ik door, kijk zelf maar.
Op deze pagina staat trouwens ook een interessant artikel (editorial) over clicks, als je fan bent van flat pedals, zoals ik , moet je hier echt even naar kijken, scherpe opmerkingen van Bart de jong: clicks is nixks, clicks is for gays, clicks are @!#$, for tapdancers etc.
greetz,
Wim
Oei, raken uitspraken.
Zullen de dames niet gaaf vinden, en ben je dus bij deze zeker afgeschreven. Maar ja, dat zal je dan waarschijnlijk wel een zorg zijn.
En de mannen met een bmx-babe…….tja ik hoop niet dat ze bij jou in de klasse rijden ;-) hahaha
Vind overigens wel dat het aantal van de bmx-babes de laatste jaren erg hard achteruit loopt. Dat is erg jammer. Geeft toch altijd meer sfeer aan de wedstrijden als er ook dames rondhangen.
mzzl. Jake
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?