Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooiste BMX babe

• Rob Waaijenberg

Volgens mij komen er en stelletje van die babes

volgende week zaterdag naar Tegelen.

Zonnebrillen op!

Tot dan, Rob

• .

8-)

• Koots

Mijne heren Bo en Paul,

Nu ben ik zelf een man en verstand van vrouwenzaken heb ik niet maar ik kan me ook niet voorstellen dat de vrouwen uit de BMX wereld echt enthousiast worden van de BMX Playboys uit het Nederlandse.

Tevens ben ik van mening dat je dergelijke ongein niet op een prikbordpagina dient te vermelden!!

• .

f*ck toch een eind op

Koots schreef:

> Tevens ben ik van mening dat je dergelijke ongein niet op een

> prikbordpagina dient te vermelden!!

• Paul Sloesen

Zeg Koots, denk je niet dat als de vrouwen zo'n thema opstarten dat ze met precies dezelfde antwoorden komen? En dan dames die hun vriend opnoemen niet meegeteld natuurlijk.

Het gras is altijd groener bij de buren zeggen ze weleens… Neem alles dus met een korrel zout, en noem je niet naar een karakter dat in de Spits staat.

De groeten van iemand die veel te verlegen is om alle Nederlandse BMX-babes op te noemen… :)

• bami

koots wat een onzin!!!!

• Jake

Hmmmmm het berich is al verwijderd. Misschien maar goed ook voor die knul.

He dames, praat eens van jullie af!

• mascha

Ja, ook al ben ik momenteel geen bmx babe.. voel me toch wel genoodzaakt te reageren!! Je moet toch minstens wel een flinke adonis zijn om over onze bmx dames zo te mogen oordelen hoor!

• meta

Inderdaad Mas!

Zondag ook nog even met wat collega dames over gehad: De heren zijn ook niet allemaal om over naar huis te schrijven!

Gelukkig zijn er ook heren die ander over de bmx-dames denken, maar zich niet in deze nutteloze discussie gooien.

• Remon Brink

HJey Paul,

Waarom nu weer mijn naam. Volgens mij was jij degene met de broek op de knieen!!!!!!!!!!!!!!

Remon