Can anybody tell my what is happend in Baarn??!!#**
Het liefst ff in Nederlands(Dutch) kan ik het ook nog volgen.
En JAsper kan ook Nederlands
groeten Hans
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHans,
Het was niet zo spannend.
Die Jesper heeft zich gewoon heel irritant gedragen. Deed net of de normale regels en omgangsvormen voor hem niet geldig waren omdat meneer zo'n enorme “crack” is. En ik moet toegeven: Hij kan aardig fietsen.
Hij negeerde onder andere aanwijzigen van medewerkers van het Parc Fermee.
Voorbeeld: Onderaan de startheuvel worden de rijders even tegengehouden totdat er weer een race is gestart, gewoon om te zorgen dat het niet te druk wordt boven.
Jesper duwde de man gewoon aan de kant! Kijk, en dat vind ik nou behoorlijk irritant.
En er zijn nog veel meer dingen voorgevallen in die zelfde stijl.
Ook zijn de campingmedewerkers een uur bezig geweest om zijn rotzooi op te ruimen nadat meneer vertrokken was, ik bedoel maar.
Laat ik het zo zeggen: Geen figuur waar ik een biertje mee zou drinken.
Verder denk ik genoeg erover, hij verdient niet zoveel aandacht, zelfs al is het negatieve aandacht.
Groeten,
Paul
Wat een gelul om niks, zie het als een eer dat ze hier aan het NK deelnemen.
En vind je het gek dat er troep wordt gemaakt, het aantal afvalbakken was ook bijna op een hand te tellen en dat is op zicht niet zo erg, maar bij jullie in Baarn waren ze we erg klein. En wie zegt dat hij het heeft gedaan misschien was het wel iemand anders.
Drink eens een biertje met Jesper, dan kijk je heel anders tegen hem aan!
Gee
Ok, I think Jesper is showing that he is concerned with the future of our sport a lot more than the most of you.
If a guy with so much experience has remarks about what to change about racing or the tracks, than i think we could better stop whining about the “trouble” he caused in the parc-ferme and listen. Because we can probably use his advice.
I´m not saying i think the actions described in Paul´s message are ok, and i don´t know if it´s the truth… But i do know that Jesper is one hell of a good rider and he can help the dutch racing to a new level! So quit attacking him cause now we´re missing his point.
Arjan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?