Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling: trackmanagers in NL te streng of in Europa te nalatig?

• niels

wat wou je zeggen Dan he Femke dat dat fietsen wel wat voor jou is ???

• femke

hoor je mij klagen dan !!!

• boy

net of jij zow… fantastische crosser bent!!!

• niels

en wie is boy???

• femke

jaah dat wil k ook wel eens weten!!!

• Paul Sloesen

Stomme opmerking Alberto… Ik heb zelf nog helemaal geen mening gegeven, het was mijn bedoeling om het forum weer wat leven in te blazen, er gebeurde zowat niets meer.

Ik ben van mening dat fietscross een contactsport is en dat dus het gebruik van ellebogen en tegen elkaar aanhangen zeker toegestaan moet zijn. Maar er zit een grens aan. Iemand doelbewust de bocht overzetten vind ik niet kunnen. Nu is natuurlijk soms moeilijk het onderscheid te maken tussen een bewuste actie en gewoon racen als je met z'n 3-en een bocht ingaat en iemand een duwtje krijgt, maar vaak is het wel duidelijk. En mijns inziens moet met zo'n bewuste actie de dader bestraft worden. Nationaal en internationaal. En welke straf, daar bemoei ik me niet mee.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat mensen het goedkeuren als een rijder een andere rijder doelbewust de bocht overzet. Bij voetballen mag je een tegenstander toch ook geen elleboogstoot geven of een tackle van achter doen?? Maar contact moet zeker toegstaan zijn. Ik heb zelf al vaker een elleboog gekregen en er ook uitgedeeld en dat hoort gewoon bij de sport.

• Arjan

Ik denk dat het niet een kwestie is van over de bocht gezet worden, maar meer van je over de bocht heen laten zetten…

• Paul Sloesen

Nou, als een type a la Rasmussen (dus breed, heeeeel breed) er van onderen in komt, dan lukt het er maar weinig om niet de bocht over te gaan, zelfs Henrik Baltzersen niet, en die is ook al zo breed.

Gewoon alles met 5meter voorsprong fietsen, lijkt mij het beste :)

• Bo Kleinhesselink

je moet juist proberen hem van te voren al van die binnenkant weg te krijgen