Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bmx action

• Niels

Hallo

Weet er misschien iemand van Jullie of de site van bmx action nu wel overgenomen zal worden of al over is genomen, want ik wou laatst is ff kijken ,maare ik kan der niet meer op misschien is dat omdat ze er aan aan het werken zijn ofzo?¿

wie kan mij wat meer vertellen want was eerder een mooie site waar je van alles kon vinden

gr

• Bo Kleinhesselink

Ik heb bmx action overgenomen en ben bezig met een nieuwe site te maken.

the sever waar bmx action nu op zit is wel zo verkloot en er kan geen enkel ding op de site gezet worden. dus jullie zullen moeten wachten op de nieuwe site.

misschien www.bmxaction.com ofzo

er wordt in ieder geval hard aan gewerkt

bobo, webmaster

• Natalja.

Goed zo bobo en maak er wat moois van..netzo als eerder he..

De Groeten.

• Ilona

Gelukkig neemt iemand de site over, was altijd toffe site!! Maar er komt dus geen NFF nieuws meer op?! :-(

Stond al niet zo vaak meer iets over NFF op laatste tijd maar soms nog wat foto's ofzo. Jammer….

Groeten Ilona

• Wim Dijk

Op bmx action stond al niet zo veel nff nieuws meer op, omdat Mark ter Haar op www.lochsprinters.nl eigenlijk alles over de NFF al berichtte.

Mark doet het goed naar mijn mening, daar is BMX action waarschijnlijk niet meer voor nodig. Het heeft geen zin om alles dubbel op internet te zetten.

groetjes

Wim

• Rob Waaijenberg

en bovendien heeft de NFF zelf een hele toffe site, niet dan!?

Blij dat we Mark hebben……

• Bami

Klasse bobo maak er iets moois van!!!!

• Ilona

Is idd waar dat de site van de lochsprinters een goeie site is voor NFF rijders. En ook zonder NFF nieuws zal ik bmxaction wel blijven bekijken. Moet ook beetje op de hoogte blijven van wat de Knwu doet natuurlijk he!

Groetjes Ilona

• femke

nff een toffe site????

nou ik weet niet waar je dan op kijkt maar ik vind er niks tofs aan…. als ik er op kom dan want 9 vd 10 kom je er gewoon nie op….( en vast niet op dat het zoww druk is :P)….

• www.lochsprinters.nl

de site van de NFF doet het al een hele poos nietr meer, elke keer staat er dat je een andere keer maar weer moet kijken, vraag mij af wanneer de site van de NFF weer op internet komt te staan

groetjes mark.