Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bmx action

• Ilona

Ja kweet ook niet wat daarmee aan de hand is maar aan de site van de NFF heb je dus echt niks!!!

• Erik Achterkamp

Intussen doet de website van de NFF het weer!!Hij is inderdaad een tijdje niet online geweest, maar ik kan de site inmiddels weer bekijken..

Groeten Erik

• femke

en???? staan er nog leuke uitslagen op ofnie!!!!!

2 jaar geleden stonden de einduitslagen van de promotie klasse op de site… en alleen nummer 1 en 2 van de jongens en nummer 1 van de meisjes…..

de rest ‘ wisten’ ze niet ….. als ik nu weer op de site ga kijken ( als ik er op kan komen dan ) weet ik zeker dat er prezies het zelfde staat….

scheelt de lochsprinters hebben ook een super site…..

• Erik Achterkamp

De site is bijgewerkt tot het NCK Raalte..dus ook promotie van afgelopen jaar, maar voor de rest is er nog niet wat aan gedaan, ook de Nederlandse kampioenen en Promotiewinnaars uit het verleden zijn nog steeds niet bekend.

En voor de foto's en dergelijke gewoon bij Mark op lochsprinters.nl blijven kijken..

Groeten Erik

• mark ter haar

ik kan nog steeds niet op de site van de NFF komen, hun adres is toch: www.nff-fietscross.nl

of hebben ze een ander adress ?????

groetjes mark ter haar

• femke

eyy erick wat den kje dat ik doe?? hihihi

• Erik Achterkamp

Bij mij doet ie ut wel..dus zal dan wel aan die computer van je liggen, Mark..en als je die site zo graag wilt zien, kun je um hier ook wel 'n keer bekijke

Groeten Erik

• Eric

NFF, wat is dat ?