Leuk verhaal hoor moeder bmx-er.Maar ik snap dur de balluh nie van.nm
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIs het nou het kind van moeder bmx-er wat nog kampioen kan worden??
Of kan haar kind juist weer punten afpakken van de kanshebbers op de titel??
Of zijn het misschien stiekem toch Engelsen, moeder bmx-er en haar kind??
Bij het eerste veel succes, bij het 2e schandalig om zich te bemoeien met de titelstrijd , bij het 3e…. snap ik ook niet.
En waarom zou er juist in de klasse van jouw zoon of dochter een Engelsman/vrouw meedoen?
Ik snap er ook niks meer van, je bent niet de enige Jeroen.
He luitjes,
Ik weet niet waar het eigenlijk allemaal nog om gaat, maar ja….
Paul je hebt gelijk dat het een open-NK is, maar straks blijft er niks meer over van de Nederlandse competitie. Hier bedoel ik mee dat de “buitenlanders”de boel overnemen. En dat is niet de bedoeling. Hoe meer buitenlanders, hoe meer Nederlandse rijders niet aan de bak komen. Tuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat alle buitenlanders sterk zijn, maar als je naar de toekomst kijkt en de buitenlanders blijven komen, zullen veel Nederlanders steeds minder gemotiveerd worden om de NK's te rijden. Dan is er dus geen toekomst voor de Nederlanders.
Of zie ik dat verkeerd?? Laat ze dan aparte wedstrijden rijden waar bepaalde landen aan mee mogen rijden en laten we onze eigen NK's houden.
Groeten Angelique
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?