Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laatste n.k met engelsen erbij????

• Jeroen Peters

Leuk verhaal hoor moeder bmx-er.Maar ik snap dur de balluh nie van.nm

• Paul Sloesen

Is het nou het kind van moeder bmx-er wat nog kampioen kan worden??

Of kan haar kind juist weer punten afpakken van de kanshebbers op de titel??

Of zijn het misschien stiekem toch Engelsen, moeder bmx-er en haar kind??

Bij het eerste veel succes, bij het 2e schandalig om zich te bemoeien met de titelstrijd :) , bij het 3e…. snap ik ook niet.

En waarom zou er juist in de klasse van jouw zoon of dochter een Engelsman/vrouw meedoen?

Ik snap er ook niks meer van, je bent niet de enige Jeroen.

• henk de groot

Als je moeder-bmx-kind kampioen wilt worden fietst ie toch gewoon harder dan de engelsman. Probleem opgelost. Misschien is een andere oplossing dat ie de voorlaatste nk iets langzamer rijdt, zodat ie bij de laatste nk wordt ingedeeld bij de andere groep. Kan ie daar de punten dubbel terugpakken.

• Teun

He moeders,

Ik heb gehoord dat ie met een waterfiets komt, dan zal hij wel moe zijn, dus niets te vrezen.

• ron

Nou moeders wie weet rijden die engelsen wel niet eens zo hard en is er gewoon een nederlandse rijder die de puntjes weg pakt van je zoon.

En wat dacht je er van dat je zoon lek rijd of komt te vallen dan heeft de ander die kampioen kan worden toch ook al weer meer puntjes???

• Niels

ja moeder

ik vind het wel heel knap van je dat je nu al weet dat die engelse harder lijkt te geen als jou zoon

als je dat al van te voren weet dan zal ik tog niet komen

• femke

goeie inzet he!!!! blijf voor al in je zoon geloven :S

• prince Charles

free tip for mother. Buy a huge trophy in the better sportshop for your child. So the child has the extra competition (with or without my english boys). And mum can show off with the trophy.

• Arriën

Misschien dat je op deze site wat foto's van die engelsen kunt vinden:

http://bau2.uibk.ac.at/sg/python/Images.html

• Angelique

He luitjes,

Ik weet niet waar het eigenlijk allemaal nog om gaat, maar ja….

Paul je hebt gelijk dat het een open-NK is, maar straks blijft er niks meer over van de Nederlandse competitie. Hier bedoel ik mee dat de “buitenlanders”de boel overnemen. En dat is niet de bedoeling. Hoe meer buitenlanders, hoe meer Nederlandse rijders niet aan de bak komen. Tuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat alle buitenlanders sterk zijn, maar als je naar de toekomst kijkt en de buitenlanders blijven komen, zullen veel Nederlanders steeds minder gemotiveerd worden om de NK's te rijden. Dan is er dus geen toekomst voor de Nederlanders.

Of zie ik dat verkeerd?? Laat ze dan aparte wedstrijden rijden waar bepaalde landen aan mee mogen rijden en laten we onze eigen NK's houden.

Groeten Angelique