Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laatste n.k met engelsen erbij????

• Angelique

Beetje jaamer dat het er zo aan toe moet gaan. Ik heb niet eens alle verhalen gelezen, maar het commentaar gaat wel erg ver hoor!!!!

Ik ben mijn verhaal al kwijt, kijk daar maar eens naar en geef hier je commentaar op. En dan wel goed onderbouwde argumenten. Daar hebben we veel meer aan dan die stomme opmerkingen van jullie!!!!

Angelique

• Paul Sloesen

Zijn er dan zoveel buitenlanders die meedoen en komen er zoveel bij??? Het zijn een paar Denen (gemiddeld een stuk of 5-7) en een groep Belgen die er al jaren bij zijn. En de competitie wordt er alleen maar sterker door, wat ook de Nederlandse rijders ten goede komt. En de Nederlandse titel blijft altijd voor de Nederlanders. Dus ik snap het probleem niet. Kampioen wordt er toch maar 1 per klasse, vcoor de rest is de competitie veel mooier, tenzij je altijd makkelijk wilt rijden.

• Angelique

He,

Als je alle berichten goed gelezen hebt, zie je dat ik een vraag heb gesteld waar ik geen antwoord opkrijg. Maar voor jouw speciaal: Als ik nu derde wordt, Ellen 1ste en xxx tweede. Wordt ik dan uiteindelijk 3e of tweede. Als het niet zois dat de hele ranglijst doorschuift, dan blijf ik het vreemd vinden dat zomaar iedereen mag meedoen.

Angelique

• Bo Kleinhesselink

zolang het een ONK is, is het helemaal niet vreemd dat ierdereen mee mag doen. ik heb ook in engeland de britse kampioenschappen mogen rijden en daar werd is hartelijk ontvangen. geen problemen. waarom moeten wij nederlanders er een probleem van maken. volgens de contact persoon met engeland komen er waarschijnlijk 20 tot 30 man voor de laatste NK langs waarvan de meeste 13 jaar of ouder zijn.

• Nico van Dartel

Dit weekend werd in Blegny de 6e ronde van het Open Belgisch Kampioenschap gereden. Winnaar bij de Elites Pablo Gutierrez. In de Open Klasse 15+ Jurg Meijer, met 2e Ivo van der Putten.

Ik vind het mooi dat er buitenlanders komen meerijden in zo'n klein bmxlandje als Beglië. Ik vind dat de wedstrijden er maar mooier van worden.

3 jaar geleden werd Harm van Brussel nog Open Kampioen. Guy Geerts won toen de Belgische Titel.

• Jake

Hoi Angelique,

Jou vraag hang in principe op 1 ding. Rijden we nu WEL of NIET OFFICIEEL een

Open NK of een gewone NK. En dat is een ding dat vanuit de sectie Fietscross duidelijk gemaakt zal moeten worden.

- Bij een gewone NK zou iedere buitenlander uit het eindklassement moeten

worden gehaalt, waardoor iedereen dus doorschuift.

- Bij een echt Open NK zou elke buitenlandse deelnemer blijven staan. Dus ook

als het een winnaar is en zal de eerst opvolgende nederlander in de stand geen

titel mogen krijgen. Anders zeg je dat er twee titels te winnen zijn. Die van

ONK en NK.

Stel dat er nu bij een Open NK een Nedelander 1e staat in de einstand, dan krijgt

hij immers ook geen twee titels, toch?!?

Volgens mij KAN nu dus niemand met zekerheid jou een duidelijk antwoord geven.

(Ellen staat zeker op 2, voor jou. hihi ;-) )

groetjes,

Jake

• elco

Als er een buitenlander 1e word en een nederlander 2e dan krijgt de nederlander de titel maar blijft de buitenlander wel op 1 staan en krijgt dan ook het prijzengeld als dat van toepassing is.

Dus na de laatste nk blijft iedereen op de plek staan die hij heeft behaalt en worden er geen namen verwijderd van buitenlandse rijders.

• Christian

Helemaal mee eens.

Hoe meer zielen …..

Zorg ervoor dat ze je punten niet weghalen.

De basis is om voor je plezier bezig te zijn, dus dan maken punten niet zo veel uit.

Maken de punten wel wat uit, dan zie je nu wat je te doen staat om te zorgen dat ze in het vervolg je punten niet weghalen.

Kortom, niet zeuren.

• the englisch patient

people, people is that all you worried about there are so manny other problems think about that and just drive youre race and have funn!!!!!!!!!!!!

• Bo Kleinhesselink

niels ben jij dat?