Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorlopige wedstrijdkalender NFF 2004.

• mark ter haar

op de voorlopige wedstrijdkalender van de NFF voor 2004 is het Limburgs Kampioenschap in tegelen op zaterdag 26 juni tegelijk met de T.T. in assen.

aangezien de NFF andere jaren ook altijd rekening hield met de T.T vindt ik dat ze dit dit jaar ook weer moeten doen, wat vinden jullie hier van dan ????, of je nu wel of niet naar de T.T. gaat, laat eens horen wat jullie hier van vinden.

mark ter haar

o ja, de voorlopige wedstrijdkalender is te vinden op www.lochsprinters.nl

• Tony

ja wat heeft een TT met bmx te maken??. Maar ik heb ook gehoort dat er op die dag in Tegelen een knwu wedstrijd wordt gehouden en dat de NFF het maar moet bekijken met het Limburgs Kampioenschap. wat moet je daar dan mee ????

• Paul Sloesen

He Mark

En dan nog 1 ding: dat weekend is de NK KNWU (er is maar 1 NK). Dus dat wordt lastig voor Tegelen aangezien wij een NFF EN KNWU club zijn…… Hopelijk valt de wedstrijd nog te verplaatsen, of iets dergelijks.

• Paul Sloesen

Tony >>> zaterdag Limburgs NFF in Tegelen

zaterdag en zondag NK KNWU )de enige in 2004, er is er maar 1) ergens anders dan in Tegelen

• bmx_grover

Wedstrijd kalenders vergelijken kan natuurlijk heel goed op www.bmxandmore.com

• mark ter haar

hoi paul

khoop dat ze het kunnen aanpassen voor jullie en ons, want het zou natuurlijk niet mooi zijn als van jullie eigen club bijvoorbeeld de helft niet aanwezig kan zijn bij een provinciale kampioenschap op eigen baan, omdat in dat zelfde weekende de enigste NK van de KNNU ook is.

maar afwachten wat ze op de NFF vergadering doen met dit “drukke” weekend

• femke

nou mark ik denke niets!!!

en ik ben het er helemaal mee eens dat je een kampioenschap niet samen moet doen met de tt de nff heeft hier altijd rekening mee gehouden waarom dan niet dit jaar?

• Remon

Even een misverstand uit de wereld helpen. De NFF Houdt nooit rekening met de TT in Assen. even ter herinnering het fries kampioenschap van een aantal jaregen geleden dat ook gelijk viel met de TT. de regio noord-oost doet dit altijd wel omdat veel mensen uit deze regio vast bezoeker van de TT zijn.

Het is daarom goed denk ik om dit weekdn vrij te houden.

Wat betreft nff en knwu wedstrijden die geljik vallen is dat domme pech. nff plant elk jaar op dezelfde wijze. das 2 4 en 6 weken voor de NK en 2 4 en 6 wedstrijdweekenden na de nck. Tegelen valt gelijk nu met NK KNWU en Assen met een topcompetitiewedstrijd. Toevallig ook nog 2 combiclubs en ik denk dus dat voor beide de organisatie van die wedstrijd moeilijk zal worden. Weer een bewijs dus dat er eindelijk eens overleg en samenwerking moet komen tussen NFF en KNWU maar ik vrees dat dit voor dit jaar te laat is

Remon

• bmx_grover

Zelf denk ik ook dat overleg een goed ding is, maar ik denk dat het nooit zo ver zal komen. Van beide partijen niet.

Ik denk dat er niemand schuld is hier aan, het is gewoon zo gegroeit. Ik denk dat we nog een generatie moeten wachten tot we zelf in het bestuur van de nff, knwu zitten, en dan is het aan ons om daar iets aan te doen, als het dan al niet te laat is……

Michel

PS. Weet iemand al voor mij waar de NK's van de knwu gereden worden?

• Remon

hmm voel me aangesproken heb al 2 jaar in het bestuur van de nff gezeten. Wat ik daar opmerkte is helemaal geen onwil om iets samen te gaan doen. of dat nu wedstrijd kalender is of andere dingen, maar de eerste stap wordt gezien het verleden niet genomen.

Denk dat er langzamerhand contacten komen ook omdat veel mensen ook die iets te vertellen hebben in de bmx wereld in beide werelden komen nu. die stap is in ieder geval gemaakt.

en michel de nff zoekt nog een voorzitter