De NFF die rekening houdt met de TT?? Wrom stond ik dan een paar jaar terug zow lang in de file???
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk persoonlijk dat clubs die een combi club zijn dit zelf op moeten lossen (en niet de KNWU of de NFF) hier op aan moeten spreken. Je wildt bij 2 bonden aangesloten zijn en ook bij 2 bonden wedstrijden organiseren en zoals Remon zegt de NFF hanteerd altijd het zelfde patroon dus in mijn ogen moet de een club die ook KNWU lid is zelf heel goed in de gaten houden of dat ze wel een grote wedstrijd kunnen organiseren zonder in de problemen te komen.
Tony
Laat dit alles een oproep zijn aan de besturen van de NFFen de KNWU-fietscross (en de buikschuivers) om eens rond de tafel te gaan zitten en zodoende enkele afspraken proberen te maken.
Er zijn al veel combi-clubs en het aantal combi-rijders groeit nog steeds en zal ook blijven groeien. Wissel bijvoorbeeld op tijd de data uit wanneer de grote bonden (NK + topcompetitie van KNWU en provinciale en NK van NFF) worden verreden. Dan loopt de wedstrijdkalender tenminste wel goed.En van evenementen als de TT moeten we als BMX-ers ons niks van aantrekken, ook al kijk ik ook graag naar die evenementen.
En als iemand met het verhaal mocht komen dat de NFF en de KNWU niet met elkaar overweg kunnen, dan moet diegene eens in afdeling / regio zuid komen kijken, waar we voor het 2e jaar op rij een leuke en probleemloze gezamenlijke competitie hebben verreden.
De groeten en succes,
Paul Sloesen, KNWU-er en NFF-er
Remon Ten eerste is dit helemaal niet voor jou bedoeld, je hoeft je niet aangesproken te voelen.
Ik bedoel te zeggen dat het ook vooral komt uit het verleden, en ik hoop dat als er met een paar jaar meerdere oud NFF'ers en KNWU'ers in de verschillende besturen zitten, het verleden dan eindelijk eens aan de kant gezet kan worden.
En Paul, Die competie die jullie daar rijden hebben wij in het verleden ook in het noorden gehad. Zelf heb ik toen met veel plezier gereden. Uiteindelijk is het stuk gelopen, Er zijn toch altijd NFF'ers en KNWU'ers die niet samen door een deur kunnen. Helaas.
Michel, NFF'er en ex KNWU'er
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?