Weet je wat Karel…..
zoek jij maar even de adressen van alle NFF-ers op aangezien de NFF het blad ook wil hebbe, en stuur et maar op naar de redactie van BMXtheNEXT. Zo is iedereen blij neem ik aan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWeet je wat, Bo?
Als jij mij beloofd dat ALLE NFF-leden een gratis proef exemplaar krijgen toegestuurd, en dan bedoel ik ALLE NFF-leden, en niet een pakje naar de club of naar het bestuur van de NFF zodat die alles verder kunnen verspreiden, nee, ALLE NFF-leden, dan zorg ik dat de redactie van BMXtheNEXT het adressenbestand krijgt.
Is dat een deal?
Uw verslaggever van BMXtheNext voor de NFF-wedstrijden, waaronder de NK-indoor,
at your service.
Dus afwachten Karel, ik ga er wel wat moois van maken op NFF-gebied qua verslagen en wsch. ook randgebeuren.
De groeten, Paul Sloesen
En Rob: goed dat jij fotograaf wilt zijn, ik had je nog willen vragen daarvoor
Hoi Karel
Sorry hoor maar weet je dat het eerste boekje door 1 persoon betaald is en ik kan je zeggen het kostte heeeeeeeeel veel geld.
Als jij nu die boekjes voor de NFF sponsor dan zorg ik ervoor dat iedere NFFer er een in de bus krijgt.
Ik heb het idee dat je niet weet waar je over praat en je onder opbouwende kritiek versta ik heel wat anders.
Ik zou zeggen steek je handen uit je mouwen en doe er dan wat aan. Bv zoals Paul Sloesen niet zeuren maar actie.
Daar hebben we meer aan. Ik zal je vertellen dat het heel moeilijk is zo'n boekje maken iedereen doet dat vrijwillig en is geen proffesional jij wil niet weten hoeveel tijd hier in zit. Dus als je tijd over heb help een handje.
We dachten dat het leuk zou zijn om de NFF in het boekj te betrekken omdat wij als KNWUers niks tegen de NFF hebben maar het leuk zou zijn om leuk samen te werken en elkaars wedstrijden te rijden in plaats van elkaar af te seiken.
En we hebben al iemand in de redactie van de NFF goed begin dacht ik zo.
Karel ik hoop dat je de volgende keer even beter nadenkt voordat je zo je ongezouten kritiek op internet zet want zo te lezen is niemand het met je eens en onthou ALLE BEGIN IS MOEILIJK
Monique Beukeveld
Zeker gaat dat lukken, Paul doet daar vast zijn best voor.
En dit is maar de mening van een persoon, vele andere (nff'ers of beter gezegd fietscrossers) denken daar anders over…
Ik zou zeggen Karel, zorg nu maar dat iedere nff'er een inschrijf formulier krijgt, dan krijgen ze nummer 2 vanzelf in de bus, als ze willen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?