Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BMXtheNEXT of zo iets...

• Karel

Blijkbaar, beste Monique, is niet iedereen het oneens met mij.

En wat betreft die ervaring. Dat gaat een welles-nietes spelletje worden, maar ik kan je zeggen dat ik precies weet waar ik over praat.

En het feit dat het uit eigen zak betaald is… Ach, wat kan ik daarvan zeggen?

Dit eerste boekje valt onder promotiemateriaal en is volledig belasting aftrekbaar door Dikkenberg Design.

Ik ben ervan overtuigd dat in Dalen wel iemand van het NFF bestuur aanwezig is. Maak je plannen bekend en regel daar de ledenlijst van de NFF.

Je kunt de NFF leden altijd nog nummer twee als proef exemplaar sturen :o)

• Monique

Karel

Ik hoop je ooit eens te ontmoeten dan zetten we de discussie voort.

Helaas reageer je niet op het feit om de boekjes te betalen jij weet vast wel iets om het voor jezelf belasting aftrekbaar te maken.

En naar mijn weten is belasting aftrekbaar geen 100% vergoeding die je terug krijgt Hoe dan ook de financierder schiet er altijd bij in en durft het risico te nemen

Kan ik van jou niet zeggen. Je zeurt alleen over een gratis boekje nou dan copieer je hem even vd site van Kampen dan heb je een gratis boekje!!!

Nou Karel maak het geld over op het rekening nummer van BMX the Next en dan krijgen alle leden een gratis boekje. Ik wacht het af. Dan heb jij ook een goede daad verricht in fietscrossend Nederland

Groetjes Monique

• Karel

Ik heb mijn deel aan vrijwilligerswerk gedaan, ik ben er zelf genoeg bij in geschoten en ik weet uit ervaring dat het altijd dezelfde mensen zijn die de klus klaren, dus probeer me asjeblieft de les niet te lezen.

Ik zet alleen de discussie voort over het feit dat ‘iedereen’ een proef exemplaar toegestuurd zou krijgen.

Als je beloftes doet, moet je ze ook nakomen en je niet verschuilen achter vage excuses.

Overigens had ik graag geholpen, maar gezien mijn locatie wordt dat een klein beetje lastig.

Het is echt niet dat ik alleen maar loop te zeiken (ook al denk(en) je/jullie dat wel). Deze hele draad kwam voort uit de vraag op reacties op BMXtheNEXT.

Ik heb een reactie gegeven…

• Etienne Kooreman

Helaas is hij hier ook nog niet op de deur mat gevallen hoor, maar des ondanks wacht ik nog rustig op de hoe van de straat, en dan wil ik wel vragen waar die blijft dat mooie nieuwe en goed uitziende blad.

Ik denk zelf dat het allemaal wel goed gaat komen.

En hoop er zelf ook is in te komen staan -;))

Nog een andere vraag, komt dit blad ook in de boeken winkel te liggen dat je hem ook zo kan gaan kopen, of moet je je er echt op abboneren?

Groeten Etienne

• bmxer

kan denk ik ook wel een proefexemplaar bestellen anders moet je iemand vragen bij de club misschien die hem heeftv of effe naar dikkenberg disign bellen dat die er eentje opstuurt of op de cite van kampen daar staat die digitaal op

• bmx_grover

Karel……

Weet je waarom hij wel automatisch bij de KNWU leden in de bus valt? Omdat het initiatief ook door KNWU leden gedaan is.

Bij de NFF (is bij mijn weten) nog nooit zoiets op gezet! Daarom steun ik dit zelf ook enorm, en heb veel bewondering voor de initiatief nemers! Top!!!!!!

Maar waar gaat deze discusie nu over? een gratis bladje? Je kan op de site van Kampen zien of het iets word! En vind je dit leuk nou dan neem je een abbo, bind het niets, dan maar niet!

Veel succes mensen met het blad!

Een fietscrosser!

• een bmxmoeder

wat een gezeur knwu nff het gaat om een blad over fietscross

en wat er inkomt daar kun je zelf ook wat aan doen

en leden van de nff kunnen toch ook lid worden

waarom die toch weer duidelijke scheiding

jammer hoor laten we het afwachten en het een kans geven

wij vonden het een leuk blad en een goed idee

• Trijntje Agues

Zeg karel als je alleen maar loopt te zeiken over de bmxthenext maak dan zelf een blad en wa de nff beteft wie lid wil worden kan het inschrijf formulier opsturen

• Karel

Zeg trijntje,

Als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je er niet om vragen.

En als je suggereert dat BMX BMX is, moet je geen uitzonderingen maken.

Ik ben in totaal 12 jaar ontwerper en redacteur geweest voor drie verschillende BMX bladen, waarvan ééntje al was in de tijd voordat jij bij de fietscross kwam, dus ik denk dat ik genoeg gedaan heb. Ik kwam overigens wel altijd mijn afspraken na. Maar ja, toen was er nog geen NFF, toen was het nog KNWU en de zwartrijders. Die goeie ouwe tijd.

Misschien dat sommige mensen zich FCK Oost nog herinneren…

• hans zweverink

Je bent dan toch niet Karel de Graaf, de omroeper van de AVRO ?????