Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

anabolic steroids

• Webmaster bicyclemotocross.tk

Elite rider from Europe has just been tested positive for anabolic steroids.

But the big question is who the hell is it that not only cheated them self, but also the sport of BMX in general???

• Bo Kleinhesselink, bobo

waar haal je dit vandaan bami? UCI site ofzo ?

• Webmaster bicyclemotocross.tk

stond een stukje op dale holmes zijn site en bij jesper rasmussen ook.Bo Kleinhesselink, bobo schreef:

>

> waar haal je dit vandaan bami? UCI site ofzo ?

• bmx_grover

Wie zou dat kunnen zijn…… ben benieuwd..

• bmx-er

Wie kunnen het allemaal zijn? Het lijkt mij dat het in de States moet zijn gedaan die test. Wie is er in Valkenswaard niet bij; Lakucs, Balterszen, Wichman, de Wilde, Tamme, Prokop, Matisons?

• robert de wilde

oh, dus je begint zomaar met jou vingertje wijzen. Ik heb niks genomen, altands van wat ik weet. Ik heb persoonlijk nog geen bericht gehad van de UCI. Zolang het niet bekent is moet je niet met jou vingertje gaan wijzen. Het zal ook eens fijn zijn als jij je naam erbij zet, dan weet ik tenminste tegen wie ik het heb. Alvast bedankt.

Robert

• Jake

Hoi Robert,

Lees net deze topic. Je gaat me toch niet vertellen dat ze jou bedoelen met dit bericht? Dat jij positief getest bent bijde Gator National?

groeten,

Robert

• bmx-er

Robert,

Zo bedoel ik het niet! Ik noemde alleen een aantal namen van rijders die in de states rijden. En jij bent er daar één van en voelde je aangesproken, excuses hiervoor.

• Nico

En dan noem je maar een stel namen op? Zelfs niet alle rijders die je opnoemt zitten momenteel in Amerika.

En dat alles omdat Dale Holmes iets op z'n website zet dat ie ergens van 1 of andere Fransman opgevangen heeft.

Is misschien beter om een officeel bericht af te wachten dan te gaan zitten gissen? Want zo maak je alleen maar een aantal rijders verdacht…

• Arjan G

Kom op mensen! Dale zet elke week wel een of ander ontroversieel bericht op z´n site. Niet altijd alles gelijk zo serieus nemen…