Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

anabolic steroids

• Anneke

Wat een misselijk iets. Om hier allerlei namen te sommen. Wacht liever eerst af of het verhaal wel klopt. En hiermee bedoel ik dus dat het bevestigd wordt door een of andere instantie. Je gaat toch niet af op een verhaal van één of andere web-site. Iedereen kan allerlei rotzooi plaatsen op zijn/haar website, maar daarom hoeft het niet te kloppen. Bah wat heb ik hier een vieze smaak van in de mond.

• bmx_grover

Ik weet niet of het wel of niet klopt.

Ik weet wel dat Dale een paar maand terug ook al eens een paar mailtjes, met beschuldigingen over het gebruik van doping, op zijn site geplaatst heeft.

Daar in werden toen ook enkele namen genoemt, inclusief hij zelf. Volgens mij vate hij het toen zelf op als een grote grap….

Maar wat dit is???? We zullen het ooit wel horen denk ik…

En mocht er echt iemand gepakt zijn dan was dat denk ik al sneller de wereld in gekomen, en dan wist Robert hier vast wel iets meer van, aangezien hij toch wel direct op het nieuws zit….

Roddels gaan toch snel in ons wereldje…

• Arjan G

Ik denk dat niet iedereen zo´n ophef moet maken over de namen die bmx´er noemt. Hij beschuldigt niemand maar geeft alleen een opsomming van wat europese rijders die nu in Amerika rijden. Niet erg tactisch misschien, maar de ophef toch ook niet waard…

Groeten Arjan

Vraag me af of we er nog van horen. Holmes, Romero en een of andere Chris Dynastar hebben het zo vaak over die beschuldigingen. Misschien is het gewoon weer een grap. Ook al worden er natuurlijk gelijk weer mensen beschuldigd.

• bmx-er

http://www.cpld.fr/site/fichiers/decision/lakucs.pdf

Den som testats positiv för steroider är enligt ryktet ingen mindre än förra Ã¥rets europeiska mästare i “Elite men” Ivo Lakucs.

• Bo Kleinhesselink, bobo

OEI!

• Bo Kleinhesselink, bobo

ik zou het graag van de UCI site lezen

• bmx-er

Hé kleine, moet jij niet slapen.

• Webmaster bicyclemotocross.tk

dat is niet best!!!

• Roy

Inderdaad.

Als het zo is word hij dan nu geschorst of hoe gaat dat?

• Hans van Wijk

Vlgs het (franse) document een schorsing van 18 maanden!