Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Zet hem op groen!?

• Roy

iedereen had er last van……..in kampen kunnen dus de meeste mensen goed starten…..begin groen weg!!!

mzzl Roy van den berg

• niels tepper

ik von dat er niks mis met het hek was als je bij begin rood weg ging en gewoon vooruit start is dr niks aan de hand en was je optijd je hoefde echt niet te gaan gokken.

• Jake 23

…..en de gate-jumpers onder ons bij begin rood. ;-)

• Bo Kleinhesselink, bobo

die Gjaltema ging al iets na “Gate”

• Remon

Hoi,

Ben er mee eens dat met het hek niets mis was. Zet hem op groen zoals Dennis zegt en iedereen kan timen op de lichten en de piepjes. Dit voorkomt een aantal valpartijen en je hebt een prachtig startsysteem.

Ik vind niet dat we eenzelfde systeem naar elke baan mee moeten nemen. Juist omdat alles elke wedstrijd verschillend is is elke wedstrijd opnieuw spannend. Het had ook wel iets zon hek dat moeilijk te timen is, iedereen praat er niet voor niets over.

Ik vond de baan een veel groter probleem. VOor de categorien boven de 13 was er weinig meer aan. Een baan met goede snelheid, zeer goed beklinkerde bochten, maar veel en veel ste makkelijk. Een baan voor een topcompetitie zou wat meer uitdaging moeten hebben

Groeten Remon