Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte trackmanager in haaksbergen

• dorus

De trackmanagers moeten is niet een paar mensen in de gaten houden maar iedereen. En ze moeten op andere dingen letten en niet op dat je je beschermers erop heb of dat je wel je nummerbord of crossbroek aan heb. Dat is gewoon onzin als ik val en ik heb een trainings broek aan dan voel ik dat toch en niet hun. En als ik zonder nummerbord rijd mag ik niet trainen maar als ik een nummerbord erop doet met een ander nummer dan zeiken ze niet dus waar slaat dat op. Ze weten zelf niet waar ze meer bezig zijn en paul sloesen als je goed oplet dan zijn ze zeker met ze alle aan het ouwe hoeren ook al is het je vader maar daar mag zeker niets over gezegt worden

• Kim

Net zoiets bij de halve finale sportklasse…

Men ligt 3 en 4 naast elkaar in de derde bocht.. nummer 5 rijdt er een stuk achter…

Nummer 4 zit aan de binnen kant van nummer 3.. Nummer 3 kijkt even duidelijk opzij en ziet dat nummer 4 binnendoor wil komen en steekt hem er dwars in bij nummer 4… met als gevolg nummer 4 ligt… en de trackmanager staat er boven op en er word niks van gezegd….

• Iwan Brink

Jullie vergeten nog de dames met Lieke en Joyce. Joyce ging in de eerste bocht een meter over het gras heen, maar de baancommisaris had niks gezien. Ook een lekker iets.

Maar wel heel stoer dat Schijf het toch op de site heeft durven zetten.

Groeten Iwan

• de Jezus

Dat die trackmanagers niets doen is geen probleem. Alleen jammer dat de club er 260 euro voor moet betalen

• Paul Sloesen

He Dorus, natuurlijk mag je kritiek op mijn vader leveren, zolang die kritiek maar terecht is. En ik ben van mening dat deze kritiek niet terecht is. En waarom?

- Trackmanagers, ook al zijn ze met 2, kunnen gewoon niet alles zien

- Als ze alleen maar stonden te praten en niet zouden opletten, dan waren ze er toch niet meer?

- Internationaal zien ze nog minder, daar mag alles en er is niemand die daar wat van zegt.

- Natuurlijk praat je tussen de races met anderen, zolang je op het moment zelf maar oplet, wat ook gebeurt.

- Er gebeurt heel weinig tijdens de wedstrijden wat onreglementair is, misschien wel omdat de rijders weten dat er wel degelijk opgelet wordt??

- En als belangrijkste: iedereen kan fouten maken, da's namelijk menselijk..

De groeten, Paul

• Jake 23

Daarbij wil ik nog kwijt dat er duidelijk constinatie was boven op de startbult, bij de Elite dames. Er was iets niet goed gegaan bij het “op volgorde naar uitslag” uitzoeken van de startplaatsen.

De dame in questie was in discussie boven op de bult, echter de Track-manager had zich hier mee moeten bemoeien op eigen initiatief. Maar hij deed niets!!!

• Jake 23

Dan had hij volgens het regelement nog steeds een officiele waarschuwing moeten krijgen. (net als een gele kaart in het voetbal, die telt ook door.)

• Jake 23

Mensen het blijft BMX een beetje duwen en trekken hoort er nou eenmaal bij!!!

Dus niet ouwe fiepen. Moet je er maar voor zorgen dat je de lijnen afschermd, of dat als ze je eraf proberen te rijden, dat je hem dan mee ten aarde neemt.

Als er echt iets gebeurt, kan de rijder protesteren. (bij dat over de lijn rijden bij de start, alleen de Elite zelf zijn niet van die mietjes. Oog om oog….)

• dorus

als jij zegt dat je vader of die andere zo goed oplet waarom loop nou iedereen erover te zeiken dan volgens mij doet die dan iets niet goed of jij moet betere ogen hebben dan de rest

• Arjan G

Ik verbaas me hier echt over!!! Zoveel mensen die zich zo druk maken over wat de trackmanager allemaal niet heeft gezien..

Als er dan echt zoveel overtredingen worden gemaakt door rijders, waarom wordt er dan niet geprotesteerd door de rijders? Blijkbaar winden de toeschouwers zich er weer meer over op. Ik denk dat iedereen zich weer eens te druk maakt. En Jake heeft helemaal gelijk. Het blijft fietscross hoor! Beetje duwen hoort erbij..

Groeten Arjan