Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slechte trackmanager in haaksbergen

• Bert

In het filmpje bij Schijfbmx van de finale van de Niuewelingen kan je zien dat Roy vd Berg in de laatste bocht duidelijk omkijkt en vervolgens van richting veranderd en samen met zijn tegenstander onderuit gaat.

Ik weet niet of hij slachtoffer is geworden van zichzelf door niet naar de baan te kijken en onderuit te gaan of door het afsnijden van zijn tegenstander.

Ik vind het geen sportief gedrag en omkijken en daarna van spoor veranderen is volgens mij niet toegestaan.

• Remon Brink

Daarom heelemaal mee eens jake. Gewoon rijden en niet zeuren dan hebben we de mooiste wedstrijden. Maak gewoon de baan zo dat je het wel laat om buiten de lijnen te komen dan is er ook neits aan de hand.

Remon

• Kim

Ik weet dat er bij de halve finale sportklasse wel geprotesteerd werd door een rijder… maar het heeft geen zin want dat mag niet meer als rijder zijnde… de trackmanager mag het alleen…

• Piet

Loop toch niet zo te klagen, als je bang bent om geraakt te worden moet je gaan schaken

• Chris

Trackmanagers betalen - om vogels te tellen ? Trekvogels ?

• elco

Ja dat klopt je mag als rijder geen protest meer indienen, dit kan alleen nog de TM doen en verhaal halen bij de vlagger.

Maar ik vind ook wel dat er wat meer tegengas gegeven mag worden zoals roy deed dit gaan we nog veel meer zien in valkenswaard dat weet ik zeker.

• ggddg

klopt