Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sportiviteit en fietscross, normen en waarden?

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

en trouwens ik had geen losse handjes

maar die persoon begon te duwen en te zeuren

dat ik hem had afgesneden

ik heb mijn handen thuis gehouden

en als je nog eens reageerd op dit forum zet je naam er dan bij flinke vent

groet riny van nieuwenhuizen

• Roy

Wel vreemd….Bmx is volgens mij een contact sport!!

Groeten Roy van den Berg

• big papa

je snapt nog steeds het verhaal niet riny.

jij als oudere fietser, moet je ook proberen in te houden als iets niet lukt of naarde zin gaat

ik probeer je niet onder uit te halen maar ik wil alleen maar zeggen in dedemsvaart stonden veel kinderen bij de finish te kijken waar jij je mede rijder rijdend een tik tegen de helm wilde geven waarop de tegen partij achter je aan kwam om verhaal te halen toen begon het geduw en getrek,waar of niet, wij stonden er boven op en enkele omstanders kwamen jullie uit elkaar halen

dus zeg alstublieft niet dat je niks deed

ik hoop dat je nu begrijpt wat ik probeer te vertellen handjes thuis en probeer te praten

• big papa

trouwens mijn naam mag je best weten

als ik je weer tegen kom zal ik het je wel vertellen

groetjes een hele !! goeie bekende

• knievel

volgens mij heeft die big pappa geen lef om zijn naam hierin te zetten

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

hey big pappa

zet je naam dan ook op het forum

of heb je daar geen lef voor

en ik heb niemand rijdend een tik gegeven dat is gewoon weer eens dom gelul

en als je mij onderuit wil halen moet je zelf weten daar heb je mij niet mee dan moet je het recht in mijn gezicht zeggen

en niet zo schijnheilig op het forum

en als julie bij de finish zaten zoals je zelf zegt dan heb jij nooit en nooit kunnen zien wat er in de 1e bocht gebeurde en daar is het ook mee begonen als je elkaar in de lucht aanraakt daar kan je gewoon niks aan doen

die persoon moet gewoon niet lopen zeuren want ik deed het niet met opzet

want als die tik met opzet was geweest dan was een van de nff trackmanergers wel naar mij toe gekomen om verhaal te halen

dus ik wacht op je reactie met je naam

ik heb al een vaag vermoeden wie je bent

groet riny

• big papa

misschien moet je eens beter lezen dan begrijp je het misschien

en niet schrijven dat ik je onder uit wil halen

klopt in de eerste bocht kon ik niets zien maar dat heb ik ook nooit gezegd

in de laatste bocht gebeurde iets waar je boos om was

maar trek nou niet een heel verhaal uit zijn verband wat ik dus heb gezegd is maak je niet altijd zo publiekelijk boos en loop naar de desbetreffende persoon

groetjes spreek je gauw

• Harry Reimink

Hierbij een reactie op het voorval waarbij ik ten onrechte BIG PAPA word genoemd of er voor aangekeken word ik ben het volledig eens met degene die dit verhaal heeft gemaakt Ik loop en fietscross zelf al ruim tien jaar en heb al heel veel meegemaakt in deze sport . Maar het optreden van een zekere Riny van Niewenhuizen vond ik ver beneden sportief en zeker niet om naar huis te schrijven. Als je zelf deelnemer bent van het OV kampioenschap en je ziet in de eerste manche riny z''n tegenstander in de fiets rijden waardoor Matthijs hard op de plaat gaat ,en toen Matthijs tegen de tracmanager verhaal probeert te halen en als antwoord krijgt,, niet netjes wat hij deed ‘' was Matthijs z’n antwoord ik pak hem terug ,waarop ik heb geantwoord rustig blijven en punten halen om over te gaan naar de halve finale en als je dan ziet dat Matthijs z''n concurent op een faire manier even opzij zet in de laatste bocht en bijna het moet bekopen met een blauw oog na de finish ,vind ik geen school voorbeeld van sportiefiteit en volwassen gedrag IK BEN GEEN BIG PAPA MAAR EEN SPORTLIEFHEBBER EN TOEVALLIG OOK NOG VADER

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

wat kunnen julie het toch leuk opblazen

ik heb mathijs helemaal niet van de fiets afgereden maar de toeschouwers weten het toch altijd beter

en een bijna blauw oog is dat ook niet een beetje overdreven

mathijs begon zelf te duwen en te treken over de finish

maar dat heb je zeker niet gezien

dat jij je eigen zoon beschermt begrijp ik best wel

maar dan moet je niet de boel zo opblazen

met een bijna blauw oog hij begon tenslotte zelf met aan mij te trekken en te duwen

en hoe kan ik mijn fiets bij mathijs er in gooien als die achter mij zit

dat begrijp ik niet helemaal

en hoe mathijs mij blokte dat heb ik al eerder gezegt dat deed hij op een nette manier

daar liep ik ook niet over zeuren

waar mij het om gaat is dat er altijd gezeurt word als je elkaar maar iets aanraakt

zoals in de 2 mache van de cruiser ik raak hem iets aan met landing naar de sprong

en dan is het meteen hey klootzak

nou sorry hoor

dat slaat dan toch ook nergens op vind je wel

en toen ik over de finish kwam is het meteen van wat mot je nou

en dan loop je tegen mij te zeuren

je moet eerst eens goed informeren voor dat je zomaar iets uitkraamt op het forum

en nogmaals dat je je zoon beshermt begrijp ik best wel

en als je ergens problemen mee heb kom dan persoonlijk naar me toe

we zijn toch volwassen mensen of niet dan

jij heb tenminste lef om je naam onder het bericht te zetten

maar die big pappa heeft het lef nog steeds niet

MET VRIENDELIJKE SPORTGROET

RINY

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

HE BIG PAPPA

je moet zelf beter lezen

het gaat mij er niet om de laatste bocht maar om de 1e

lees zelf maar eens beter

en zet je naam er dan eens bij

kijk naar hans reimink die is tenminste zo beleeft om zijn naam erbij te zetten

daar kan jij big pappa nog een bvoorbeeld aan nemen

groet riny