en trouwens ik had geen losse handjes
maar die persoon begon te duwen en te zeuren
dat ik hem had afgesneden
ik heb mijn handen thuis gehouden
en als je nog eens reageerd op dit forum zet je naam er dan bij flinke vent
groet riny van nieuwenhuizen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsje snapt nog steeds het verhaal niet riny.
jij als oudere fietser, moet je ook proberen in te houden als iets niet lukt of naarde zin gaat
ik probeer je niet onder uit te halen maar ik wil alleen maar zeggen in dedemsvaart stonden veel kinderen bij de finish te kijken waar jij je mede rijder rijdend een tik tegen de helm wilde geven waarop de tegen partij achter je aan kwam om verhaal te halen toen begon het geduw en getrek,waar of niet, wij stonden er boven op en enkele omstanders kwamen jullie uit elkaar halen
dus zeg alstublieft niet dat je niks deed
ik hoop dat je nu begrijpt wat ik probeer te vertellen handjes thuis en probeer te praten
hey big pappa
zet je naam dan ook op het forum
of heb je daar geen lef voor
en ik heb niemand rijdend een tik gegeven dat is gewoon weer eens dom gelul
en als je mij onderuit wil halen moet je zelf weten daar heb je mij niet mee dan moet je het recht in mijn gezicht zeggen
en niet zo schijnheilig op het forum
en als julie bij de finish zaten zoals je zelf zegt dan heb jij nooit en nooit kunnen zien wat er in de 1e bocht gebeurde en daar is het ook mee begonen als je elkaar in de lucht aanraakt daar kan je gewoon niks aan doen
die persoon moet gewoon niet lopen zeuren want ik deed het niet met opzet
want als die tik met opzet was geweest dan was een van de nff trackmanergers wel naar mij toe gekomen om verhaal te halen
dus ik wacht op je reactie met je naam
ik heb al een vaag vermoeden wie je bent
groet riny
misschien moet je eens beter lezen dan begrijp je het misschien
en niet schrijven dat ik je onder uit wil halen
klopt in de eerste bocht kon ik niets zien maar dat heb ik ook nooit gezegd
in de laatste bocht gebeurde iets waar je boos om was
maar trek nou niet een heel verhaal uit zijn verband wat ik dus heb gezegd is maak je niet altijd zo publiekelijk boos en loop naar de desbetreffende persoon
groetjes spreek je gauw
Hierbij een reactie op het voorval waarbij ik ten onrechte BIG PAPA word genoemd of er voor aangekeken word ik ben het volledig eens met degene die dit verhaal heeft gemaakt Ik loop en fietscross zelf al ruim tien jaar en heb al heel veel meegemaakt in deze sport . Maar het optreden van een zekere Riny van Niewenhuizen vond ik ver beneden sportief en zeker niet om naar huis te schrijven. Als je zelf deelnemer bent van het OV kampioenschap en je ziet in de eerste manche riny z''n tegenstander in de fiets rijden waardoor Matthijs hard op de plaat gaat ,en toen Matthijs tegen de tracmanager verhaal probeert te halen en als antwoord krijgt,, niet netjes wat hij deed ‘' was Matthijs z’n antwoord ik pak hem terug ,waarop ik heb geantwoord rustig blijven en punten halen om over te gaan naar de halve finale en als je dan ziet dat Matthijs z''n concurent op een faire manier even opzij zet in de laatste bocht en bijna het moet bekopen met een blauw oog na de finish ,vind ik geen school voorbeeld van sportiefiteit en volwassen gedrag IK BEN GEEN BIG PAPA MAAR EEN SPORTLIEFHEBBER EN TOEVALLIG OOK NOG VADER
wat kunnen julie het toch leuk opblazen
ik heb mathijs helemaal niet van de fiets afgereden maar de toeschouwers weten het toch altijd beter
en een bijna blauw oog is dat ook niet een beetje overdreven
mathijs begon zelf te duwen en te treken over de finish
maar dat heb je zeker niet gezien
dat jij je eigen zoon beschermt begrijp ik best wel
maar dan moet je niet de boel zo opblazen
met een bijna blauw oog hij begon tenslotte zelf met aan mij te trekken en te duwen
en hoe kan ik mijn fiets bij mathijs er in gooien als die achter mij zit
dat begrijp ik niet helemaal
en hoe mathijs mij blokte dat heb ik al eerder gezegt dat deed hij op een nette manier
daar liep ik ook niet over zeuren
waar mij het om gaat is dat er altijd gezeurt word als je elkaar maar iets aanraakt
zoals in de 2 mache van de cruiser ik raak hem iets aan met landing naar de sprong
en dan is het meteen hey klootzak
nou sorry hoor
dat slaat dan toch ook nergens op vind je wel
en toen ik over de finish kwam is het meteen van wat mot je nou
en dan loop je tegen mij te zeuren
je moet eerst eens goed informeren voor dat je zomaar iets uitkraamt op het forum
en nogmaals dat je je zoon beshermt begrijp ik best wel
en als je ergens problemen mee heb kom dan persoonlijk naar me toe
we zijn toch volwassen mensen of niet dan
jij heb tenminste lef om je naam onder het bericht te zetten
maar die big pappa heeft het lef nog steeds niet
MET VRIENDELIJKE SPORTGROET
RINY
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?