Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sportiviteit en fietscross, normen en waarden?

• Dienblad

Heren,

Kunnen we deze discussie ergens anders voortzetten??

Dit is een duidelijk geval van mensen met een verschillende mening die niet willen toegeven, dan kom je niet verder.

Fietscross is absoluut een contactsport: er worden ellebogen uitgedeeld, maar ook geïncasseerd. En zolang het voor de rijders op een faire manier gebeurd is er niks aan de hand. En de één rijdt nou eenmaal fysieker dan de ander, moet die zich er maar tegen wapenen.

En of er nou wel of niet een handgemeen, scheldpartij of wat dan ook, heeft plaatsgevonden na de finish: dat hoort absoluut niet thuis bij welke vorm van sport dan ook.

Dus kunnen we bij deze de discussie net meer op dit forum houden???

De groeten, Paul

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

hoi paul

dat fietscross een contact sport is dan ben ik helemaal met je eens

groeten riny

• big papa

dit is de laatste keer dat ik hier via forum antwoord

de rest bespreken we wel samen

maar blijf alstublieft eerlijk riny want dat ben je tot nog toe weinig geweest

als je a zegt moet je ook b durven te zeggen en dat is iets waar jij helaas nog steeds moeite mee hebt

daarom reageer ik niet op de andere mensen die hier ook een mening over hebben

want jij weet heel goed wat ik bedoel maar je durft de waar heid niet te zeggen

en probeerd op deze manier om andere mensen mee te krijgen en daar werk ik niet aan mee

groetjes