Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn mening over wanroy

• DannyD

het was een ongeorganiseerde pestbende

hoekige gevaarlijke heuvels zeker voor de kleintjes

na aandringen werden er meer startlijsten opgehangen (zonder aankondiging)want eer je erbij was om je nummers op te schrijven was je race al begonnen

na een val partij mocht je niet eens naar je kind toe om te troosten van de supoosten

(dit zuigt zwaar)

de mensen die de baan opgebouwd hebben zullen ongetwijfeld hun best gedaan hebben dat zal buiten kijf staan maar de organisatie was rond uit bar en bar slecht

zelfs de supoosten stonden gewoon lekker te roken bij de kids

dit noemen ze proffesioneel whahaha

mij zien ze er niet meer

dit is mijn mening en zo zijn er meer waar ik mee heb staan praten wat je ervan denkt moet je zelf weten maar ik ventileer het wel even hier

gegroet Danny en Robin donkersloot

• DannyD

was even vergeten te melden dat we voortijdig weg zijn gegaan

op deze manier is het geen sport en geen plezier meer

• kuipers

hallo

ik weet niet of jij het weet

maar volgens mij mogen de ouders nooit op de baan komen als hun kind gevallen is en een indoor is nu eenmaal niet een outdoor snap je dat is altijd anders

en ik vind niet dat je dit evenement de grond in moet trappen

want alberto en jolanda hadden wel het lef om dit te organiseren wat andere clubs niet willen en blijf de volgende keer maar lekker thuis we zullen je in ieder geval niet missenDannyD schreef:

>

> was even vergeten te melden dat we voortijdig weg zijn gegaan

>

> op deze manier is het geen sport en geen plezier meer

• ewoud stam

jammer danny we hebbe je zo gemist. tot ziens op de dam club

• riny

danny d je zou juist respect moeten hebben voor de organisatiedat zijn dit evenement op poten hebben kunnen en durfen zetten

en als jij het allemaal beter weet zet jij dan eens zo,n indoor op poten en loop anders niet de boel af te zeiken

alberto&jolanda en de rest van de organisatie mijn complimenten

deze indoor was een groot succes

en we hopen dat er volgend jaar weer een dutch open indoor is

groet

Riny van nieuwenhuizen

• Alberto en/of Jolanda

Hoi Danny (D)ickhead.

Heel erg bedank voor je mening. Het is natuurlijk altijd jammer als je de eerste keer op een bmx wedstrijd komt en niet weet hoe het allemaal werkt. Jammer dat je ervaring in de bmx sport nul is. Ik hoop dat jij het volgend jaar organiseerd en ik wens je heel veel suc6

De groeten Alberto de Jezus.

ps heb je nog last gehad van die sigaren die ik in het park ferme heb gerookt tussen de rijders Danny ( D ).

• Alberto en/of Jolanda

Hoi Danny D(ickhead).

Heel erg bedankt voor jou mening. Wij hebben je met alle 1130 rijders heel erg gemist naardat je naar huis bent gegaan. IK vind het wel jammer dat je eerste wedtrijd die je mee maakt zo verloopt. Jammer dat je nul ervaring hebt in de bmx sport en nu al je mening uit. Ik hoop dat als jij volgend jaar de indoor organiseerd en dat het allemaal beter gaat.

Suc6 Alberto de Jezus

ps. zeg Danny D heb je eigelijk nog last gehad van die Havana's die ik met een aantal medewerker in het park ferme heb gerookt.

• DannyD

wil even reageren op dit bericht

nu ik iets afgekoeld bent

in ieder geval sorry als ik mensen aangevalen hebt maar

iets organiseren is altijd moeilijk en hen er ook respect voor dat jullie dit initiatief genomen hebben

zonder deze wil komt er helemaal niks terecht natuurlijk

zoals ik al zei ws het erg druk drukker als jullie verwacht hadden volgens mij

wat natuurlijk top is dater zoveel belangstelling is voor de sport die jaren in een verdom hoekje gezeten heeft

iedereen het naar de zin maken is altijd moelijk zeker als je 1100 + inschrijvingen hebt

het was voor ons een dag met veel pech 2x lekke band valpartij

dus aan iedereen die zijn eigen aangesproken voelt op mijn eerder geplaatste bericht mijn excuses

wilt niet zeggen dat ik de lullige reacties op mijn bericht overdreven vond hahah

zou zeggen tot volgend jaar en prettige feestdagen

ps waar staan de uitslagen ?

• DannyD

wil even reageren op dit bericht

nu ik iets afgekoeld bent

in ieder geval sorry als ik mensen aangevalen hebt maar

iets organiseren is altijd moeilijk en hen er ook respect voor dat jullie dit initiatief genomen hebben

zonder deze wil komt er helemaal niks terecht natuurlijk

zoals ik al zei ws het erg druk drukker als jullie verwacht hadden volgens mij

wat natuurlijk top is dater zoveel belangstelling is voor de sport die jaren in een verdom hoekje gezeten heeft

iedereen het naar de zin maken is altijd moelijk zeker als je 1100 + inschrijvingen hebt

het was voor ons een dag met veel pech 2x lekke band valpartij

dus aan iedereen die zijn eigen aangesproken voelt op mijn eerder geplaatste bericht mijn excuses

wilt niet zeggen dat ik de lullige reacties op mijn bericht overdreven vond hahah

zou zeggen tot volgend jaar en prettige feestdagen

ps waar staan de uitslagen ?

• DannyD

ps alberto lees je email even ik heb je wat gestuurd