Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn mening over wanroy

• jake #23

Beste Danny D(omme) LU(mme)L,

Aller eerst leuk om te horen dat je na 18 jaar afwezigheid je weer vol hebt gestort

op jou zo naar aan het hart liggende sport. (Vanwaar toch die korte pauze?)

Ik vind het wel erg lullig voor je dat je na je come-back al meteen te kampen hebt met een

zware knieblessure (dit meen ik echt!) , alleen vinden wij het weinig interessant om dat hier op het forum te moeten lezen. Who the F*** ben jij eigenlijk? Ik fiets toch al weer zo’n 24 jaar (zonder tussen pauze), ik moet je haast wel kennen dan!!!

Ja, knul, in jou 18 jaar absentie is er veel veranderd. Zo ook de baan en wedstrijd.

Zoals jij met je enorme ervaring ongetwijfeld zult weten is dat als je een indoor organiseert,

of rijdt, je moet roeien met de riemen die je hebt en alles kan doen met wat ter plekke

voor handen ligt.

Er liggen tegenwoordig meer dan 5 hobbels in een baan. En als je vaker ergens anders zou komen, zou jij weer heel snel je fiets aan de wilgen willen smijten.

Okee, misschien was het niet zo goed en vlekkeloos georganiseerd als de voor jou zo

goed gesmeerde wedstrijden die clubwedstrijden heten. Maar voor een zo’n groot evenement

(1100 inschrijvingen, onverwacht hoog) wat in zo’n korte tijd is opgezet en eigenlijk pas echt in effect ging, 2 dagen voorafgaand aan de wedstrijd zelf, kan ik alleen mijn diepste waardering geven

aan die VRIJWILLIGERS die daar zo hard aan getrokken hebben, om eindelijk na zo’n lang gemis,

weer eens een indoor willen en durven te organiseren.

Ook ik heb gezien dat het erg druk was bij de lijsten, zoals altijd. Maar onbegrijpelijk is het dat als

Je dat weet, je toch elke keer weer vooraan gaat staan dringen, ipv even 2 minuten te wachten, en dan is iedereen weg, en je race is dan nog echt niet van start!!! Helaas moet ik juist constateren dat het meestal de ouders van kinderen zijn, die het hardste staan te dringen. Of hun kroost 30 ritten van te voren in een vak zetten waar ze niet meer weg te slaan zijn, maar eigenlijk iedereen in de weg staan.

Danny, je bent een onwetende Domme LummeL, om een dergelijk evenement af te gaan staan

zeiken. Een dergelijk evenment kan alleen van de grond komen door de medewerking van

een handje vol sponsoren en de gelden uit inschrijvingen en parkeergeld. Ik kan je garanderen dat de organisatie aan deze indoor niets zal overhouden, eerder op toeleggen, maar het graag doen om jou een leuke en sportieve dag te geven en een niet allerdaagse wedstrijd.

Jou onoverwogen opinie, wordt ook gelezen door deze sponsoren. Bedankt.

Je hoeft volgend jaar echt niet weg te blijven hoor!!! Aangezien jij zo ontzettend veel van BMX weet en het zo goed kan, wil ik graag aan jou de eer laten om aankomend jaar te bewijzen hoe het dan wel allemaal moet.

Ik zie je dan graag, laat maar even de datum en plaats weten. Dan kom ik je graag helpen

bij het aanleggen van een baan. En als je in de toekomst gedegen kritieken weet te leveren,

zullen er nog een aantal VRIJWILLIGERS, zich graag inzetten voor het op poten zetten van

JOU evenement.

Groeten,

Jake (voor jou Robert Jacobs)

• jake #23

Zegt de uitdrukkig “zo veranderlijk als het weer” je iets??

Wat is er in vredesnaam gebeurt dat je nu zelf recht tegen je eigen mening ingaat??

• DannyD

zoals k al vertelde heb ik spijt van mijn ondernomen actie heb alberto er ook over gemaild

dat er veel verandert is is een ding wat zeker is

ok heb ik respect voor de mensen die het opzetten van zo een evenement waar maken iets wat ikzelf niet kan

daarom had ik ook al een reactie geplaatst

nogmaals sorry

• jake #23

Danny,

Mijn post heeft jou spijt betuiging gekruist. Daarom heb ik dan ook het verzoek

geplaatst bij de webmaster om mijn kritieken te wissen uit deze string.

groeten,

Robert

• DannyD

heb de postmaster ook gevraagd om de thread te wissen

maar ff vraagej aan jou welek afdeling rij jij

en heb je toen der tijd ook in de ahoy gereden ??

• pietpattaya

Altijd respect voor mensen die toe kunnen geven dat ze fout zaten.

groetjes,

Mascha.

• kuipers

mensen met een grote bek.

vallen ook wel eens met een grote bek

• Alberto en/of Jolanda

Je heb nu je hart gelucht Jake. ( komt zeker van al die uren kei hard werken aan de baan in Wanroy). laten we erover op houden. Het was gewoon een SUPER indoor.

Danny D ik heb je mail gelezen en ik hoop dat je er volgend jaar er gewoon weer bij bent. Ik was ook bij die wedstrijd in de Ahoy. Als je de film terug kijkt van Tros sport dat zie je iemand omvallen bij de start. Nou dat ben ik.

Groeten Alberto

• jake #23

Hahaha, ik was wel een beetje brak gister om een uur of 2, jah.

Maar goed. Danny had ook mij nog een mailtje gestuurd en ik kan

zijn uitspatting begrijpen.

zijn en mijn berichtje hadden elkaar gekruisd, en ik vind dat je een echte vent bent

als je zoals Danny durft toe te geven, dat je het misschien toch wel een beetje

met een verkeerd oog hebt bekeken.

Daarom ook mijn excusses.

(een paar kuub) Zand erover. (om een beetje in indoor sferen te blijven)

Zowel Danny als ik hebben het verzoekje geplaatst om deze topic te verwijderen,

even wachten op de webmaster dus.

Het was een super leuke wedstrijd. Ben blij dat ik eraan mee heb kunnen helpen.

Toch ook wel leuk om 1136 man op je verjaardag te hebben ;-)

Tot volgend jaar allemaal. (Alberto, je mag me dan uiteraard gewoon weer bellen)

Jake

• DannyD

nog gefeliciteert dan

maar ff wat anders die beelden van ahoy toen zijn die nog ergens te krijgen dan

heb helaas alleen nog maar een tegeltje ervan

en ook wij vielen met 8 man over het starthek omdat het bleef hangen hahaha