Beste Danny D(omme) LU(mme)L,
Aller eerst leuk om te horen dat je na 18 jaar afwezigheid je weer vol hebt gestort
op jou zo naar aan het hart liggende sport. (Vanwaar toch die korte pauze?)
Ik vind het wel erg lullig voor je dat je na je come-back al meteen te kampen hebt met een
zware knieblessure (dit meen ik echt!) , alleen vinden wij het weinig interessant om dat hier op het forum te moeten lezen. Who the F*** ben jij eigenlijk? Ik fiets toch al weer zo’n 24 jaar (zonder tussen pauze), ik moet je haast wel kennen dan!!!
Ja, knul, in jou 18 jaar absentie is er veel veranderd. Zo ook de baan en wedstrijd.
Zoals jij met je enorme ervaring ongetwijfeld zult weten is dat als je een indoor organiseert,
of rijdt, je moet roeien met de riemen die je hebt en alles kan doen met wat ter plekke
voor handen ligt.
Er liggen tegenwoordig meer dan 5 hobbels in een baan. En als je vaker ergens anders zou komen, zou jij weer heel snel je fiets aan de wilgen willen smijten.
Okee, misschien was het niet zo goed en vlekkeloos georganiseerd als de voor jou zo
goed gesmeerde wedstrijden die clubwedstrijden heten. Maar voor een zo’n groot evenement
(1100 inschrijvingen, onverwacht hoog) wat in zo’n korte tijd is opgezet en eigenlijk pas echt in effect ging, 2 dagen voorafgaand aan de wedstrijd zelf, kan ik alleen mijn diepste waardering geven
aan die VRIJWILLIGERS die daar zo hard aan getrokken hebben, om eindelijk na zo’n lang gemis,
weer eens een indoor willen en durven te organiseren.
Ook ik heb gezien dat het erg druk was bij de lijsten, zoals altijd. Maar onbegrijpelijk is het dat als
Je dat weet, je toch elke keer weer vooraan gaat staan dringen, ipv even 2 minuten te wachten, en dan is iedereen weg, en je race is dan nog echt niet van start!!! Helaas moet ik juist constateren dat het meestal de ouders van kinderen zijn, die het hardste staan te dringen. Of hun kroost 30 ritten van te voren in een vak zetten waar ze niet meer weg te slaan zijn, maar eigenlijk iedereen in de weg staan.
Danny, je bent een onwetende Domme LummeL, om een dergelijk evenement af te gaan staan
zeiken. Een dergelijk evenment kan alleen van de grond komen door de medewerking van
een handje vol sponsoren en de gelden uit inschrijvingen en parkeergeld. Ik kan je garanderen dat de organisatie aan deze indoor niets zal overhouden, eerder op toeleggen, maar het graag doen om jou een leuke en sportieve dag te geven en een niet allerdaagse wedstrijd.
Jou onoverwogen opinie, wordt ook gelezen door deze sponsoren. Bedankt.
Je hoeft volgend jaar echt niet weg te blijven hoor!!! Aangezien jij zo ontzettend veel van BMX weet en het zo goed kan, wil ik graag aan jou de eer laten om aankomend jaar te bewijzen hoe het dan wel allemaal moet.
Ik zie je dan graag, laat maar even de datum en plaats weten. Dan kom ik je graag helpen
bij het aanleggen van een baan. En als je in de toekomst gedegen kritieken weet te leveren,
zullen er nog een aantal VRIJWILLIGERS, zich graag inzetten voor het op poten zetten van
JOU evenement.
Groeten,
Jake (voor jou Robert Jacobs)