Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Let Op! Gewijzigde procedure inschrijving TC3

• Henk de Groot

Vanwege een aantal redenen is in Baarn voor de komende TC in Baarn de procedure voor de inschrijving gewijzigd. Uit eerdere TC blijkt dat er nog steeds mensen zijn die vergeten in te schrijven voor de wedstrijd. Of alleen cruiser inschrijven en de 20 inch vergeten. Wel nu, om dat te voorkomen wil Baarn het iets anders gaan doen.

Voor je gaat trainen koop je een inschrijvingskaart. Vanaf zaterdagmiddag 13.00 zijn deze kaarten te koop bij de inschrijftafel. Zodra je deze ingevuld hebt deponeer je de kaart(en) in de bus. Direct daarop krijg je een mooie stikker die je op je stuurbord plakt. Pas daarna mag je in het Parc Fermé en kan je gaan trainen.

In het Parc Fermé wordt gecontroleerd op de stikker. Geen stikker, dan ook niet trainen.

Waarom moet dat nu zo?

1. zodra je inschrijft neem je deel aan de wedstrijd en ben je verzekerd.

2. Als je in de training onverhoopt ten val komt en je kan daardoor niet meedoen aan de wedstrijd dan telt deze wedstrijd wel mee!

3. Je kan niet vergeten om in te schrijven, immers, niet inschrijven: geen stikker!

4. De mensen van de jury krijgen op tijd de kaarten binnen en kunnen deze dan op tijd verwerken.

5. Er kunnen geen ‘illegalen’ op de baan rijden.(mensen die dus niet meedoen, maar stiekem mee trainen)

6. Misschien kunnen we dan ook op tijd beginnen…………..

Namens de organisatie , bedankt voor de medewerking.

PS. Ga nu hier geen discussie beginnen over het hoe en waarom, gewoon doen wat gevraagd wordt.

• drpaul

Henk, mag ik de sticker ook op de achterkant van het nummerbord plakken? Volgens het Wedstrijdreglement van de KNWU mag ik eigenlijk geen hinderlijke stickers op het nummerbord hebben…. ;-)

maar goed initiatief, voorkomt een hoop problemen voor de jury en voor de kinderen van de ouders die vergeten zijn hun kroost in te schrijven…

Groeten, Paul.

• zeurpiet

Paul,

Ik heb goed nieuws voor je…..

Je mag de sticker op de achterkant van je nummerbord plakken….

Je bent die dag alleen wel de enige medewerker in het parc-fermé die de fietsen op stickers controleert…

Maar dat is voor jou vast geen probleem.

Veel succes…..

Als je de sticker een beetje bij de cijfers weghoudt is het geen probleem voor de jury.

Kun je niet eens gewoon positief zijn zonder kanttekeningen en/ of gezeik van jouw kant?

Baarn, ik vindt dit een geweldig initiatief!!!

Gegroet,

Z.P

• drpaul

Beste zeurpiet,

Zoals het symbool van de smiley al aangeeft, moet mijn reply met een knipoog gelezen worden. (ja, ik weet dat smileys her niet zichtbaar zijn, maar het geschreven teken ;-) staat vor smiley met knipoog) En onderaan staat dat ik het een goede actie vind.

Dus als jij nou eens beter kijkt, dan zijn zeurmails van jou kant al niet meer nodig.

Kun je tenminste een naam gebruiken waarvan iedereen weet wie het is (ja, ik heb ook een nickname hier, maar die is niet zo moeilijk, net als kleine man, eightball, etc.)

Groeten, Paul.

• zeurpiet

Ik wist niet dat je humor had.

Je bent altijd de eerste om te zeiken over het één of ander, of het nu over nummerbordstickers gaat of wat else…Paul reageert en altijd met een irritant ondertoontje.

Lees je fora maar eens terug (zoeken op auteur en dan drpaul of je andere gebruikersnaam…), dan zul je zien dat jij vaak commentaar hebt en zelden positief.

• drpaul

Ach, dat is jouw interpretatie, ik denk er anders over. Kritisch ben ik wel, maar negatief alleen als er een aanleidieng toe is, en meestal wordt die mening door velen gedeeld, dus zo erg is het ook niet met mij.

Maar goed, dat mag je vinden. Ga ook niet meer in discussie met iemand die anoniem blijft, en die een reply van iemand niet goed leest…

Succes met je verdere leven, wie je ook bent.

• maarten

Dan ga i toch maar eens een vraag stellen

voor de gene die toevallig NIET op zaterdag komen om te trainen

KUNNEN deze mensen ook op zondag ochtend nog z'n kaart halen??

Of heb je dan ook echt pech en moet je op zaterdag zo'n kaart halen??

Grt.M

• Brigitte Verkuijl

Op zondag kun je je van 08.00 tot 09.00 uur nog inschrijven voor de TC.

• Brigitte Verkuijl

en voor de volledigheid Maarten. Maar ik heb niet de indruk dat je een Elite, Junior of Nieuweling bent.

Van 12.45 tot 13.15 uur kunnen de Nieuwelingen, Junior Men, Elite Men en Vrouwen 17+ zich nog inschrijven op zondag.

Zie ook de Wielerrevue uitgegeven door de KNWU.

• Rene

Maarten,

Ik zou zeggen …

Kom eens fietsen (je kunt altijd met je vader meerijden)…..

Maar logischerwijs kun je op zondag gewoon inschrijven, afijn dat heeft Brigitte je al uitgelegd.

Kun je gelijk je helden weer eens irl zien…

Nu moet je alles via bmx-videos volgen (waar is je donatie???) en geloof me…live is leuker….

RW.