Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Let Op! Gewijzigde procedure inschrijving TC3

• maarten

Hallo Brigitte

nee dat niet heb geen licentie van KNWU

Maar Mischien nog wel keertje

Ik zou er eens over na denken!

grt.

• Geoffrey

wanneer laat die halve tamme (zeurpipo) eens weten wie die is, al die anonieme figuren hier

• Ralph Lugten

FF wachten pizza… aah!

www.fietscrosscluboss DOT nl.:

17 Juni

In tegenstelling tot eerdere berichten op het fietscross forum is de inschrijfprocedure bij de TC in Baarn NIET gewijzigd.

Bron: Fietscross Commissie

• Henk de Groot

Wij hebben reeds een hele berg commentaar ontvangen van de Commissie Fietscross en één van de opmerkingen was dat het forum niet het officiële communicatie orgaan is. Zo ook niet de site van de club in Oss.

Vooralsnog blijft in Baarn de inschrijving zoals voorgesteld.

• de kleine man

Maar de inschrijfprocedure staat beschreven in het regelement. Kan een club zomaar om de regels heen gaan en een nieuwe inschrijfprocedure opzetten?

Ik vind het idee goed en het is iets voor volgend jaar.

Voor zo ver ik weet kan men je in Baarn in het parc fermee niet weigeren zonder sticker.

• hetty hissink

ontvangen van de afd.noord oost

Geacht afdelingsbestuur,

In tegenstelling tot niet- officiële berichtgevingen delen wij u mede dat de inschrijfprocedure tijdens de aankomende Redline Topcompetitie wedstrijd en Redline Time Trial ongewijzigd is.

Ton Kolvoort

Fietscrosscommissie

• zeurpiet

Er wordt ook niets gewijzigd, je krijgt nu alleen een sticker.

• de kleine man

Zeurpiet,

Je hebt geen sticker nodig om met de training mee te doen in Baarn. Een club kan niet zomaar uit zichzelf het inschrijfsysteem veranderen.

De inschrijving en training zullen dus gewoon verlopen zoals bij andere TC's.