Mensen uit die buurt weten wat er aan de hand is en binnekort weet eindelijk heel Nederland het
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWij zijn vorige week in Schijndel geweest om te trainen. De baan die daar ligt is super. Het is jammer dat deze club niet meer door prestatie`s op dit forum komt,
maar door negative berichten. Ik moet wel zeggen dat het daar wel een cafe leek toen wij daar waren om te fietsen.
Jaren terug had Schijndel goede rijders die bijna alles gewonnen hebben.
Ik heb vernomen dat deze niet meer aktief zijn bij die club, waar zijn deze mensen gebleven.Niels Verrijt schreef:
>
> is gewoon schijndel ,luyksgestel word eindelijk de baan
> verandert dus dat zeker niet maar waarom kan er in schijndel
> geen nk zijn ben je er wel eens is geweest is een super baan
> !!!!!!!! gegroet
bmx-it
Nu dit allemaal te weeg is gebracht hoop ik dat er mensen zijn die er proberen
wat aan te doen. Ik heb daar al meerdere malen mee geholpen met wedstrijden.
Organisatories is er daar bij een wedstrijdt altijd wel iets wat er niet klopt.Kijk is naar het W.K. daar is toch de bedoeling om je als land goed naar voren brengt. Dit is ook meerdere malen het geval geweest bij A.K en N.K.
Er zijn daar mensen die denken dat ze alles zelf moeten beslissen en alleen zelf op de voor grond willen staan. Ik denk dat dit ook is allemaal mee moet genomen worden in een afdelings vergadering van zuid. Met een mooie baan op dit moment,
wat eigenlijk eerst niet het geval was blijft mij het een raadsel dat Schijndel toch
steeds een N.K. krijgt. Nu te horen dat er nog 6 leden over zijn lijkt mij dit niet een goede basis voor het organiseren van N.K.bmx-it schreef:
>
> De baan wel ja maar het bestuur niet, een tijdje terug aan
> het trainen geweest daar: volgas het “viaduct” af en wat doen
> ze de sukkels….de verlichting gaat plotseling uit omdat de
> training afgelopen is, maar niet even kijken of er nog wat
> fietsen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?