Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schijndel

• Niels Verrijt

de mensen die nu allemaal van de club af zijn “gegooit”zal ik maar ff zeggen,

zouden er echt niet voor niets zijn afgegooit er speelt daar echt wel iets af maar wat willen jullie nu zeggen dat schijndel geen goede club is ofzo ik heb er een aantal weken getraint en ik vond het echt leuk, aardige mensen, goede training,

mensen niet allemaal gaan zitten zeuren älles komt goed"de groeten niels

• Martin Sluiter

Hejj Niels,

Weet je wel wat er bij de club gaande is, aan je taal gebruik te horen niet.

Er zijn hier mensen die voor hun mening uit komen en dat zijn volgens jou

mensen die zeuren en van de club zijn gegooid. Het zegt iets over je eigen ik, heb jij nooit gehoord van respect. Bij deze groep zitten personen bij die meer als 15 jaar lid zijn geweest, dat is wat anders als dat je daar een paar weken getraind hebt. Voor je mening uit komen en kritiek hebben is alleen maar goed, Doe dit wel

alleen als je weet waar je over praat en met respect, dan kun je ook respect terug

verwachten. Niels Verrijt schreef:

>

> de mensen die nu allemaal van de club af zijn “gegooit”zal ik

> maar ff zeggen,

> zouden er echt niet voor niets zijn afgegooit er speelt daar

> echt wel iets af maar wat willen jullie nu zeggen dat

> schijndel geen goede club is ofzo ik heb er een aantal weken

> getraint en ik vond het echt leuk, aardige mensen, goede

> training,

> mensen niet allemaal gaan zitten zeuren älles komt goed"de

> groeten niels

• Niels Verrijt

hallo martin,

ik weet wel wat er gaande is ze willen met z'n allen 1 persoon van de club afhebben die er al jaren is en die er alles aan doet om zo goed mogelijk voor de club te zorgen maar wat willen de rijders nou hem van de club verwijderen omdat hij af entoe een drankje pakt,dat mag tog ook wel zeker????

wat is hier dan zo verkeerd mee,ja ik weet wel wat er gaande is maar het zijn vanallerlij verschillende verhalen die helemaal niet nodig zijn ofwel dan???

er waren ouders die nog maar half wisten wat er aan de hand was en hadden al een handtekening gezet tegen die persoon,waneer zijn zoon op de donderdag vroeg van “papa waarom gaan we niet trainen”

de groeten

• Martin Sluiter

Niels,

Het blijkt dus dat je echt niet weet wat er aan de hand is bij de club, anders had je

nu toch wel anders gereageerd. Geef mij is aan als 19 leden van de 26 leden vragen aan het bestuur voor een nieuw bestuur, wat dan hun motivatie nog is om met 6 leden door te gaan. Je geeft zelf aan dat je na een paar weken trainen daar, al snel is op gevallen dat een persoon af en toe een drankje neemt. Hoe denk jij dat dit over komt bij nieuwe leden of sponsors die daar eens komen kijken? Denk jij dat het goed is als een sponsor daar een paar weken komt en dat hem het op valt dat “ een persoon af en toe een drankje neemt”? Ik denk dat het niemand op valt als er een drankje gepakt wordt, wel denk ik dat het opvalt als er veel drank gebruikt wordt. Deze vehalen komen tot stand omdat mensen voor hun mening uit komen, dus deze vehalen zijn wel degelijk nodig. Je geeft aan dat er ouders waren die maar half wisten wat er aan de hand was. leg mij dan is uit waarom er geen gehoor is gegeven door deze mensen aan het bestuur om in te gaan op het verzoek van het bestuur, om door een gesprek met het bestuur terug te komen op hun besluit.

Duidelijk is dat iedereen wist wat er gaande was, dit blijkt ook uit dat alle 19 leden samen naar een andere club zijn gegaan. Niels Verrijt schreef:

>

> hallo martin,

> ik weet wel wat er gaande is ze willen met z'n allen 1

> persoon van de club afhebben die er al jaren is en die er

> alles aan doet om zo goed mogelijk voor de club te zorgen

> maar wat willen de rijders nou hem van de club verwijderen

> omdat hij af entoe een drankje pakt,dat mag tog ook wel

> zeker????

>

> wat is hier dan zo verkeerd mee,ja ik weet wel wat er gaande

> is maar het zijn vanallerlij verschillende verhalen die

> helemaal niet nodig zijn ofwel dan???

> er waren ouders die nog maar half wisten wat er aan de hand

> was en hadden al een handtekening gezet tegen die

> persoon,waneer zijn zoon op de donderdag vroeg van "papa

> waarom gaan we niet trainen"

>

> de groeten

• piet

ja best… wat doen jullie moeilijk schijndel is perfect en er zijn altijd mense op een vereniging die ut beter weten. maar als het op die mense aankomt dan ‘moeten ze ineens wat anders doen’ kijk en als dat zo moet dan ken k allebei jullie mening begrijpe maar k vindt dat het te veel wordt opgeblaze die verhale dus denk eerst goed na voordat je een verhaal in de wereld gooit bedankt groete piet

• Een ex-lid

Beste mensen,

Over en weer wordt er gediscussieerd over wat er nu gaande is in Schijndel.

Wanneer je er mee wil praten dan dien je het verhaal van 2 kanten te beluisteren en niet van 1 kant(Niels!). Aan het verhaal van Niels blijkt duidelijk dat hij vanuit het bestuur is geinformeerd en dus niet op de hoogte is van de over en weer geschreven briefwisselingen. Verder mag hij zich verdiepen in statuten, wat dit juridisch en wettelijk!! voor kracht heeft. Dan blijkt dat het bestuur dit allemaal aan haar laars lapt!!!. Eigen belang(af en toe een biertje, zuippartijen door en met mensen die totaal geen betrekking hebben bij de fietscross).

De laatste vergadering waarin een royement is uitgesproken over de 18 leden(19 wordt genoemd, maar deze is wel mee overgegaan naar Veghel), is ook bijgewoond door de voorzitter van afdelingsbestuur zuid op verzoek van de leden waarover een royement is uitgesproken. Hij kan het beamen van wat er is gebeurt en is ook in het bezit van alle van belang zijnde stukken zoals de diverse brieven, statuten etc.

NEE, NEE wanneer men mee wil praten dan dien je toch wel te weten wat er is.

Een kleine zinsnede uit de vergadering; "Al blijft er geen 1 lid meer over, IK blijf zitten, want IK heb dit opgebouwd en jullie hebben Geen verstand van fietscross!!!!!

Wij wensen vereniging in Schijndel en haar 5 fietsende leden(overige zijn steunende of andere vorm van leden welke de alcoholsport stimuleren) een sportief 2003 toe.

• Meta

Zonde dat zo'n club aan dit soort dingen kapot gaat. Ik denk dat we inderdaad alle kanten zouden moeten horen om een oordeel te vellen. Wel vind ik dat mensen die zich enorm inzetten voor een club niet moeten denken dat meningen van anderen er niet toe doen omdat zij zich iets minder inzetten (om welke reden dan ook). Niet iedereen heeft de tijd of de mogelijkheid zich volledig voor hun club in te zetten, dit wil niet zeggen dat zij geen goede ideen hebben of dat hun mening waardeloos is! Respecteer alle meningen zou ik zeggen. Ik hoop wel dat we hier ook het fijne over te horen krijgen. Zou zonde zijn als een NK hierdoor verknalt zou worden en dus mogelijk een seizoen…

Groeten, Meta

• Niels Verrijt

hallo Martin

ja ikl weet wel wat er gaande is ja?

maar ik wil jou verhaal wel eens is horen dan?

en sory wat voor taalgebruik?

de groeten en het beste voor 2003

Niels Verrijt

• Martin Sluiter

Niels,

Wat er gaande is dat een persoon daar denkt dat de club zijn eigendom is. Hier wordt alles door hem alleen beslist. Zo zijn, en zullen er meerdere problemen ontstaan.

Niels het beste en success 2003Niels Verrijt schreef:

>

> hallo Martin

> ja ikl weet wel wat er gaande is ja?

> maar ik wil jou verhaal wel eens is horen dan?

> en sory wat voor taalgebruik?

> de groeten en het beste voor 2003

> Niels Verrijt

• Remon Brink

Mensen mensen mensen,

'T is hier net de LPF met modder gooien dat lukt wel. Vecht het binnen je eigen club uit. En lukt dat niet haal dan hulp van buiten, maar probeer niet je partij te vergroten door de hele wereld erbij te betrekken. Dit is toch niet de manier om conflicten op te lossen???

Remon