Niels,
Het blijkt dus dat je echt niet weet wat er aan de hand is bij de club, anders had je
nu toch wel anders gereageerd. Geef mij is aan als 19 leden van de 26 leden vragen aan het bestuur voor een nieuw bestuur, wat dan hun motivatie nog is om met 6 leden door te gaan. Je geeft zelf aan dat je na een paar weken trainen daar, al snel is op gevallen dat een persoon af en toe een drankje neemt. Hoe denk jij dat dit over komt bij nieuwe leden of sponsors die daar eens komen kijken? Denk jij dat het goed is als een sponsor daar een paar weken komt en dat hem het op valt dat “ een persoon af en toe een drankje neemt”? Ik denk dat het niemand op valt als er een drankje gepakt wordt, wel denk ik dat het opvalt als er veel drank gebruikt wordt. Deze vehalen komen tot stand omdat mensen voor hun mening uit komen, dus deze vehalen zijn wel degelijk nodig. Je geeft aan dat er ouders waren die maar half wisten wat er aan de hand was. leg mij dan is uit waarom er geen gehoor is gegeven door deze mensen aan het bestuur om in te gaan op het verzoek van het bestuur, om door een gesprek met het bestuur terug te komen op hun besluit.
Duidelijk is dat iedereen wist wat er gaande was, dit blijkt ook uit dat alle 19 leden samen naar een andere club zijn gegaan. Niels Verrijt schreef:
>
> hallo martin,
> ik weet wel wat er gaande is ze willen met z'n allen 1
> persoon van de club afhebben die er al jaren is en die er
> alles aan doet om zo goed mogelijk voor de club te zorgen
> maar wat willen de rijders nou hem van de club verwijderen
> omdat hij af entoe een drankje pakt,dat mag tog ook wel
> zeker????
>
> wat is hier dan zo verkeerd mee,ja ik weet wel wat er gaande
> is maar het zijn vanallerlij verschillende verhalen die
> helemaal niet nodig zijn ofwel dan???