Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schijndel

• Paul Sloesen

Mooi gezegd Remon….

Meestal zijn er bij een meningsverschil van welke grootte dan ook (hier reken ik alles in Schijndel dus ook bij) 2 partijen betrokken die een vorm van schuld hebben. Ik ga in dit stukje niet 1 van de 2 partijen gelijk of de schuld geven.

Ik weet wie de persoon is waar alles om draait en heb ook vaker met hem te maken gehad. Wat ik 100% zeker weet is dat hij veel om de club geeft en er een groot deel van zijn vrije tijd insteekt. Er is wel eens vaker ruzie geweest binnen de club van de Schijndel, maar deze persoon is nog steeds verbonden met de club. En kijk eens wat voor een accommodatie er ligt?? Een schitterende baan en een mooi (club)huis, dat kunnen niet veel verenigingen zeggen.

En ja, ik weet ook dat deze man graag een biertje drinkt. Met zoiets heb ik geen moeite, behalve als het gevolgen heeft voor de club.

Waarom moet een probleem BINNEN de club op zo'n manier naar buiten gebracht worden?? Er zijn altijd andere oplossingen mogelijk. Waarom is er geen onafhankelijk persoon bijgehaald voordat het probleem escaleerde? Een voorzitter of ander bestuurslid van de afdeling lijkt mij een geschikte persoon hierover. Het kan toch niet zo zijn dat een club als Schijndel door een paar botsende ego's en aanhangers daarvan verloren gaat?? Waar zijn we dan mee bezig. ik heb zelf in midden jaren '90 meegemaakt dat door een aantal mensen Stichting Fietscross Limburg verloren ging. En er zullen nog zeker meerdere verenigingen zijn.

Dus: mensen, denk na en ben op een positieve manier met de club bezig en niet met het eigenbelang.

De groeten en hopende dat de NK in Schijndel gewoon doorgang zal vinden, Paul Sloesen

• Martin Sluiter

Paul,

Ik kan je dus mede delen dat af en toe een biertje drinken bij Schijndel dus

wel degelijk nadelige gevolgen heeft voor de club.Maar hier was drank voort de hoofdzaak.En wij hebben echt wel geprobeerd om dit intern op te lossen,

en mensen van buiten af er bij te betrekken maar het bestuur wilde daar op geen enkele manier aan mee werken.En door dat dit op deze wijze naar buiten gebracht is,

is voor ons geen reden geweest om onze partij groter te maken, of ons gelijk te halen.Met zo`n accommodatie en 6 leden, lijkt mij dat erdaar iets niet correct verloopt.

Paul Sloesen schreef:

>

> Mooi gezegd Remon….

>

> Meestal zijn er bij een meningsverschil van welke grootte dan

> ook (hier reken ik alles in Schijndel dus ook bij) 2 partijen

> betrokken die een vorm van schuld hebben. Ik ga in dit stukje

> niet 1 van de 2 partijen gelijk of de schuld geven.

>

> Ik weet wie de persoon is waar alles om draait en heb ook

> vaker met hem te maken gehad. Wat ik 100% zeker weet is dat

> hij veel om de club geeft en er een groot deel van zijn vrije

> tijd insteekt. Er is wel eens vaker ruzie geweest binnen de

> club van de Schijndel, maar deze persoon is nog steeds

> verbonden met de club. En kijk eens wat voor een accommodatie

> er ligt?? Een schitterende baan en een mooi (club)huis, dat

> kunnen niet veel verenigingen zeggen.

> En ja, ik weet ook dat deze man graag een biertje drinkt. Met

> zoiets heb ik geen moeite, behalve als het gevolgen heeft

> voor de club.

>

> Waarom moet een probleem BINNEN de club op zo'n manier naar

> buiten gebracht worden?? Er zijn altijd andere oplossingen

> mogelijk. Waarom is er geen onafhankelijk persoon bijgehaald

> voordat het probleem escaleerde? Een voorzitter of ander

> bestuurslid van de afdeling lijkt mij een geschikte persoon

> hierover. Het kan toch niet zo zijn dat een club als

> Schijndel door een paar botsende ego's en aanhangers daarvan

> verloren gaat?? Waar zijn we dan mee bezig. ik heb zelf in

> midden jaren '90 meegemaakt dat door een aantal mensen

> Stichting Fietscross Limburg verloren ging. En er zullen nog

> zeker meerdere verenigingen zijn.

>

> Dus: mensen, denk na en ben op een positieve manier met de

> club bezig en niet met het eigenbelang.

>

> De groeten en hopende dat de NK in Schijndel gewoon doorgang

> zal vinden, Paul Sloesen

• Barry

Kan iemand nu werkelijk eens uitleggen wat er aan de hand is, als er een motie van wantrouwen tegen een bestuur van een vereniging is, deze wordt met een meerderheid van 75% aangenomen dan kan het bestuur wel zeggen we of ik blijf zitten maar dit kan volgens verenigingsstatuten nooit, dus kan zo'n bestuur nooit rechtsgeldig zijn en kunnen zij geen beslissingen nemen, wat grote gevolgen kan hebben voor de NK want de FX en de KNWU kunnen en mogen dit niet negeren dus laat iemand eens diudelijkheid geven want in deze verhalen klopt iets niet