Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat vinden jullie van de baan in valkenswaard?

• Anoniem

Ik heb woensdag in Valkenswaard getraind en de baan is echt waardeloos. Het is

een schande dat op zo'n baan over 4 weken een EK ronde wordt gehouden. Ik hoop dat de UCI na de EK ronde (wat een fiasco zal worden) Valkenswaard verplicht om een fatsoenlijke baan aan te leggen want dit is geen WK baan.

• bmxer

wat is er niet goed aan dan hij ziet er op de foto wel leuk uit.

• bmxer

het is veel te stijl en loopt niet goed

• Bo Kleinhesselink

hallo, je kan niet verwachten dat na 1 weekend een baan al goed loopt, gewoon elke dag met de baan aan het werk en dan zul je zien dat ie met de EK ronde mooi zal rijden.

• Paul Sloesen

Bo, je hebt waarschijnlijk weer gelijk..

• anoniem

Dan zal er nog heel, heel hard gewerkt moeten worden. Enne niet met een schop maar met een bulldozer…

• bmx-er

ik heb gehoord dat het echt een verschrikkelijke klote baan is,en dat het voor de wat snellere rijders uitkijken word.!!!!

• anoniem

Ze weten het allemaal toch zo goed in valkenswaard….

• rick

Het klopt wel dat veel bulten in de baan nog voor geen meter lopen maar dat zal nog wel goed komen . alleen denk ik wel dat de bulten na de 1e bocht echt gevaarlijk zijn die opstap ik zo kort dat als je verkeerd land al gelijk op de oprit van de dubbele zit en die oprit is echt super stijl

• Jake

Graag wil ik je vragen mij dan aan te geven wat er aan scheelt en wat we nog enigzins zouden moeten aanpassen. Maar wel persoonlijk!!! Om een dergelijke, zeer lage, uitspraak te doen en je anoniem te houden is niet fair. Volgende keer mag je natuurlijk ook best meehelpen hoor, dan treft de blaam ook jou!

mzzl

Jake